رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سریع‌ترین شارژر موبایل سامسونگ به زودی به بازار عرضه می‌شود

با وجودی که طی سال‌های اخیر سامسونگ به صورت جدی روی راهکارهای شارژ سریع برای گوشی‌های هوشمند خود تمرکز نکرده است، اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به زودی شارژر جدیدی را به بازار عرضه کند که گواهی «TUV» را دریافت کرده و می‌تواند تا حداکثر ۶۵ وات دستگاه‌های سازگار را شارژ کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، براساس گزارش منتشر شده از سوی وب سایت «MySmartPrice»، سامسونگ گواهی TUV را با شماره مدل «EP-TA865» دریافت کرده است که اشاره به رونمایی قریب الوقوع شارژر جدید کره‌ای‌ها دارد. در حال حاضر سریع‌ترین شارژر سامسونگ ۴۵ واتی است که فاصله زیادی با شارژرهای ۱۰۰ واتی برخی رقبای بازار دارد. اما به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند فاصله خود را با رقبای خود از این زاویه کم کنند و برنامه‌های جدیدی را دنبال می‌کنند.

شارژر جدید ۲۰ ولتی با شدت جریان ۳.۲۵ آمپری، می‌تواند حداکثر توان ۶۵ وات را در اختیار دستگاه‌های سازگار قرار دهد و با این حساب لقب سریع‌ترین شارژر موبایل سامسونگ را نیز به خود اختصاص می‌دهد. همچنین گفته می‌شود شارژر جدید از USB PD PPS پشتیبانی می‌کند که در واقع استاندارد مربوط به ولتاژ در زمان واقعی است که به بهبود عملکرد شارژ کمک می‌کند.

برای سامسونگ، توسعه شارژر ۶۵ واتی جهشی بزرگ از این زاویه محسوب می‌شود. با توجه به موضع گیری جدید سامسونگ در رابطه با حذف شارژر از جعبه پرچمدارانش، بعید به نظر می‌رسد که شارژر ۶۵ واتی جدید همزمان با گوشی‌های نسل جدید گلکسی رونمایی شود. با این وجود، آنچه مسلم است سامسونگ اهداف جدیدی را در حوزه فناوری شارژ سریع دنبال می‌کند.

همچنین این احتمال وجود دارد که سامسونگ شارژر جدید را برای استفاده در تبلت‌ها یا لپ تاپ‌های شرکت‌های دیگری از جمله شیائومی آماده کند.

سال گذشته میلادی،‌ شیائومی می ۱۰ پرو را با شارژر ۶۵ واتی معرفی کرد که می‌تواند لپ‌تاپ‌های این شرکت را نیز شارژ کند. سامسونگ هنوز اشاره‌ای به زمان عرضه شارژر سریع جدید خود نکرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.