رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سلبریتی‌هایی که کار کردن با آن‌ها مشکل است

هالیوود احتمالا رقابتی‌ترین بازار حال حاضر دنیا برای یک بازیگر است. به ازای هر یک بازیگری که من و شما درخششش را در فیلم‌های پرخرج می‌بینیم، صد‌ها و شاید هزاران انسان با شکست در راه بازیگر شدن به زندگی عادیشان برمی‌گردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از برترین ها، برای آن‌هایی که در این راه به موفقیت می‌رسند و به قول معروف ستاره می‌شوند هم همه‌چیز تمام شده نیست. در طول چند دهه گذشته بسیار دیده شده است که بازیگری به دلیل اخلاق غیر حرفه‌ای و البته دشمنی با افرادی قدرتمند، به مرور کم کار شده و یا به طور کلی از فیلم‌ها کنار گذاشته شود. در این مقاله نام تعدادی از این سلبریتی‌ها را با هم مرور کرده و بررسی می‌کنیم چرا کار کردن با این افراد سخت است.

۱۰. جاستین بیبر

همین ابتدا بگویم که بله جاستین بیبر دقیقا یک بازیگر نیست. این ستاره‌ی موسیقی پاپ و البته محبوب میلیون‌ها نوجوان و جوان در دنیا حضوری غافلگیرکننده در سریال CSI یا همان بررسی صحنه جرم داشت. بیبر در این قسمت از این سریال نقش جوانی مسئله‌دار به نام جیسون مک‌کان را بازی می‌کرد و آنطور که از صحبت‌ها و مصاحبه‌های عوامل این سریال برمی‌آید، کار کردن با او ساده نیست.

مارج هلگنبرگر در مصاحبه با یک شبکه رادیویی فرانسوی، جاستین بیبر را فردی لوس و بی‌ادب توصیف کرد و گفت همکاری با بیبر به عنوان بازیگر را ناخوشایند یافته است. بر اساس صحبت‌های او گویا بیبر در همان زمان کم، یک تهیه کننده را درون کمد حبس کرده و با شوخی‌هایی اینچنینی باعث ناراحتی دیگر عوامل این سریال شده است.

۹. کاترین هایگل

کاترین هایگل پس از پایان یک همکاری طولانی با سریال Grey’s Anatomy که برای او شهرت زیادی به همراه داشت، حالا انگار رابطه پیچیده و گیج کننده‌ای با تیم سازنده این سریال دارد.

درسال ۲۰۰۸ هایگل به سبب بازی در همین سریال نامزد دریافت جایزه اِمی در بخش نقش مکمل در سریال‌های درام شد و در کمال ناباوری به این دلیل که فکر می‌کرد شخصیت نقشش به اندازه کافی خوب نیست، این کاندیداتوری را رد کرد. شوندا رایمز، سازنده سریال البته به هیچ‌وجه از نظر هایگل خوشحال نشد وپاسخ تندی به او داد. کاترین هایگل درحال حاضر در سریال جدید نتفلیکس به نام”Firefly Lane” نقش اصلی را به عهده دارد و بزودی بیشتر از او خواهیم شنید.

۸. مگان فاکس

مگان فاکس که همراه شیا لابوف در فیلم اکشن و علمی تخیلی و البته پرخرج “Transformers” ایفای نقش کرده است، ظاهرا از نحوه کارگردانی مایکل بی راضی نبوده است. به نظر می‌رسید رابطه فاکس و بِی، پیچیده و غیردوستانه است و آن دو در سال‌های بعد از Transformers در مصاحبه‌های گوناگون حسابی از خجالت هم درآمدند.

درنهایت البته مگان فاکس قائله را ختم به خیر کرد و با کوتاه آمدن از بعضی ادعاهایش این دعوای رسانه‌ای را خاتمه داد.

۷. شیا لابوف

هم‌بازی مگان فاکس در فیلم Transformers هم به نظر از آن دست بازیگر‌هایی است که تحملشان کار هرکسی نیست. در طول سال‌های فعالیت لابوف داستان‌های متفاوت و متنوعی از بدرفتاری‌های او سر صحنه فیلم‌برداری فیلم‌های مختلف به گوش می‌رسد. احتمالا معروف‌ترین این رفتار‌ها دعوا با تام هاردی سر صحنه فیلم Lawless و البته دشمنی و کینه آشکار لابوف نسبت به همبازی سابقش در برادوی، الک بالدوین می‌باشد.

بد نیست بدانید شیا لابوف همچنین مشکلاتی با قانون داشته است که آخرینِ آن‌ها پرونده ضرب و جرح و اهانت جنسی در سال ۲۰۲۰ است.

۶. بروس ویلیس

بروس ویلیس قطعا یکی از ستاره‌های بدون تکرار هالیوود محسوب می‌شود و کارنامه هنری او هرکسی را به تشویق وامی‌دارد. فیلم‌هایی، چون Pulp Fiction یا داستان عامه‌پسند، سری فیلم‌های Die Hard، عنصر پنجم و حس ششم تنها بخشی از کارنامه هنری این بازیگر است.

از سوی مقابل ظاهرا کارکردن با بروس ویلیس چندان ساده نیست و در طول چندین دهه فعالیت او داستان‌های متفاوتی از بدخلقی‌های ویلیس به گوش می‌رسد. یکی از آخرین این اتفاق‌ها به مشکل برخوردن با سیبیل شپرد در سر صحنه فیلم‌برداری “Moonlighting” بوده است که حواشی زیادی برای هردو ایجاد کرد.

۵. لیندسی لوهان

سابقه بد لوهان در مصرف الکل و مواد مخدر و البته توهین و درگیری باعث شده تا افراد زیادی میل نداشته باشند تا با او کار کنند. این ستاره سابق دیزنی آنقدر تجربیات بدی برای همکاران قبلی خود ساخته است که در حال حاضر حتی روزنامه‌نگاران هم از کار کردن با او طفره می‌روند.

آخرین ایفای نقش مهم لوهان در سری “کلوپ ساحلی لیندسی لوهان” در شبکه MTV بود که تنها پس از گذشت یک فصل خاتمه یافت.

۴. گوئنث پالترو

جالب است بدانید گوئنث پالترو از جمله بازیگرانی است که برنده هر دو جایزه اسکار و امی شده است. پالترو با بازی در سریال Glee به سطح جدیدی از حرفه‌اش رسید؛ هرچند که حواشی زیادی هم برای او ساخته شد.

ظاهرا بیشتر مشکل همکاران پالترو با رفاه خانوادگی او و البته خودخواهی و تکبر او است. بر اساس یادداشت‌های cheatsheet پالترو به حدی خودش را تحویل می‌گیرد که هر فردی را خسته می‌کند.

۳. ادوارد نورتون

ادوارد نورتون را همه علاقمندان به سینما می‌شناسند و بازی‌های درخشان او را در فیلم‌های محبوبشان به یاد دارند. مشکل نورتون البته گویی داشتن استعداد و توانایی‌های متفاوت است. بد نیست بدانید او سابقه دست بردن در ادیت نهایی فیلم و بازنویسی فیلم‌نامه برخلاف میل نویسنده را در کارنامه دارد.

بر اساس گزارش گاردین، نورتون میل زیادی به نقدِ نگاه تهیه کننده و کارگردان فیلم‌هایش دارد و به راحتی نگاه کلی تیم فیلم‌ساز را زیرِ سوال می‌برد. ادوارد نورتون کارنامه هنری تحسین برانگیزی دارد و در طول چند دهه نقش‌آفرینی، جوایز متعددی از جمله گولدن گلاب و ۳ بار نامزد شدن برای جایزه اسکار را تجربه کرده است.

۲. چارلی شین

یکی دیگر از بازیگر‌های با استعدادی که سابقه به مشکل بر خوردن با همکارانش را دارد، چارلی شین است. البته علاقمندان به سینما و هالیوود حتما از حواشی زندگی شین آگاه هستند. شین پس از رقم زدن اتفاقاتی ناراحت کننده به شکل بدی از سریال دو مرد و نصفی (Two and a Half Man) کنار گذاشته شد.

در سال ۲۰۱۱ شین که زمانی دریافت کننده بالاترین رقم حقوق در تلویزیون بود، مدت کوتاهی را دور از رسانه‌ها صرف سر و سامان دادن به زندگی‌اش و پیوستن به مرکزی برای ترک اعتیاد کرد. چارلی شین البته برگشتی قابل انتظار داشت و در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی حسابی از خجالت چاک لوری، خالق دو مرد و نصفی درآمد. صحبت‌هایی که نتیجه‌اش ممنوع شدن ورود چارلی شین به محل فیلم‌برداری این سریال کمدی شد.

۱. لیا میشل

لیا میشل نیز مانند بقیه حاضران در این لیست، از طرف همکاران سابقش، ناخوشایند توصیف شده است و برخی حتی کار کردن با او را یک کابوس واقعی می‌دانند.

در سال ۲۰۲۰ زمانی که تظاهرات بر ضد نژادپرستی در آمریکا بالا گرفته بود، لیا میشل در یک توئیت حمایت خود را از این تظاهرات و بر علیه نژادپرستی اعلام کرد. سامانتا ور خواننده رنگین پوست و همبازی میشل در سریال موزیکال GLEE با طعنه به توئیت میشل، کار کردن با او را به زندگی در جهنم تشبیه کرد. سامانتا ور که از فصل ششم به این سریال اضافه شده بود، ادعا کرد که میشل مرتب به او و بقیه بی‌احترامی می‌کرده است و با کوچکترین مخالفتی تهدید می‌کرد که آن‌ها را از سریال اخراج خواهد کرد. با توجه به اینکه تعدادی از همکاران این دو نفر صحبت‌های سامانتا ور را تایید کرده‌اند، به نظر می‌رسد کنار آمدن با لیا میشل چندان راحت نیست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.