رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سویا – رئال‌مادرید؛ بازی سرنوشت

امروز از ساعت ۱۸:۴۵، نبردی مهم از هفته دوازدهم لالیگا برگزار خواهد شد که شاید سرنوشت زین‌الدین زیدان را تغییر دهد. رئال‌مادرید در ورزشگاه سانچس پیسخوان مقابل سویا قرار می‌گیرد، در حالی که بیش از میزبانش به ۳ امتیاز بازی نیاز دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، حال آندلوسی‌ها بهتر شده بود و با ۳ برد متوالی هم به بالای جدول نزدیک شدند اما لیگ قهرمانان اروپا و نبرد با چلسی رسید. دریافت ۴ گل در خانه از چلسی خیلی عجیب بود و صدر جدول را از سویا گرفت. حالا در لالیگا باید تلاش کنند آن باخت را به فراموشی بسپارند و روند خوب‌شان را ادامه دهند. رقیب قهرمان فصل قبل لالیگاست که در ۲ بازی آخر مقابل آن باخته‌اند. از طرفی بحران رئال از آنها عمیق‌تر است و این می‌تواند برای تیم لوپتگی خطرناک باشد. لوپتگی دوست ندارد مثل فصل پیش مقابل زیزو یک بازنده باشد. سویا همیشه رقیبی سرسخت برای کهکشانی‌ها بوده است.

رئال‌مادرید؛ به خودت بیا!

«اولتیماتوم»‌؛ کلمه‌ای که این روزها بیشتر کنار نام زیدان خواهیم دید. رئال‌مادرید در وضعیت بدی قرار دارد و تیم زیزو آن تیم باثبات و خوب فصل قبل نیست. در لیگ قهرمانان اروپا که شاید بعد از سال‌ها در مرحله گروهی کنار بروند و در لالیگا هم ۳ بازی است که که نبرده‌اند. هواداران رئال یادشان رفته که ال‌کلاسیکو را برده بودند. در واقع پیروزی در آن بازی بزرگ هیچ کمکی به بهبود شرایط رئال نکرده است. باید ببینیم زیدان چه راهکاری می‌اندیشد. او می‌داند هرطور که شده باید مقابل سویا و بعد از آن مونشن‌گلادباخ برنده شود. یک هفته سخت در انتظار رئال است و باید به خودشان بیایند تا این روزها را خوب سپری کنند.

آخرین جدال

آخرین نبرد دو تیم تماشاگر داشت. قبل از شیوع کرونا در اسپانیا، در بازی برگشت فصل قبل لالیگا، رئال‌مادرید ۲ بر یک سویا را برد. کاسمیرو هر دو گل رئال را زد و دی‌یونگ تک‌گل سویا را به ثمر رساند.

آمار بازی

۲۸) در دیدار سویا و رئال‌مادرید در لالیگا رکوردی جالب ثبت شده. در ۲۸ بازی اخیرشان در لالیگا هیچ دیداری مساوی تمام نشده است، سویا ۱۱ بازی را برده و رئال در ۱۷ بازی برنده شده. آخرین تساوی ماه می ‌سال ۲۰۰۵ در سانچس پیسخوان با نتیجه ۲-۲ ثبت شد.
۴) رئال فصل پیش طلسم پیروز نشدن در سانچس پیسخوان را شکست. کهکشانی‌ها ۴ فصل متوالی قبل از آن در این ورزشگاه شکست خورده بودند.
۶) تیم زیدان ۶ بازی متوالی در لالیگا نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. رئال در ۱۰ بازی انجام داده این فصل ۱۲ گل دریافت کرده.
۳) ۳ شکست متوالی و سپس ۳ برد متوالی برای سویا ثبت شده. تیم لوپتگی ۳ بازی، ۳ بازی رنگ عوض می‌کند.
۲) لوپتگی بعد از اخراج از رئال‌مادرید ۲ مرتبه مقابل تیم سابقش قرار گرفت و هر دو بازی را باخت. او سخت در پی جبران است.

مصدومان و محرومان

سرخیو اسکودرو، یاسین بونو و کارلوس فرناندس قطعاً به بازی امروز نمی‌رسند. توماس واتسلیک، مارکوس آکونیا و سوسو شاید با بهبودی شرایط‌شان بازی کنند. ادن آزار، فدریکو والورده و دنی کارواخال مصدومان رئال‌مادرید هستند. لوکا یوویچ کرونا را پشت‌سر گذاشته و برگشته، در حالی که سرخیو راموس و آلوارو اودریوسولا بهتر شده‌اند و احتمالاً در ترکیب و لیست تیم قرار خواهند گرفت.

ترکیب احتمالی دو تیم

سویا: واتسلیک، ناواس، کنده، کارلوس، رقیق، جردن، فرناندو، راکیتیچ، تورس، اوکامپوس و دی‌یونگ
رئال‌مادرید: کورتوا، واسکس، راموس، واران، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، اودگارد، آسنسیو و بن‌زما

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.