سیمرغ‌داران سال‌های گذشته در جشنواره امسال چه فیلمی دارند؟

چهلمین جشنواره فجر نسبت به سال‌های گذشته، بیشتر میزبان کارگردان‌های فیلم اولی و بازیگران تازه وارد به سینماست.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینماتیکت، در این بین حضور ستارگانِ با تجربه‌ در کنار چهره‌های تازه، گرمابخش جشنواره خواهد بود. در دو بخش این بازیگران را با هم مرور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

شما بیشتر منتظر تماشای بازی کدام بازیگر هستید؟

طناز طباطبایی

طباطبایی پس از چند دوره نامزدی در جشنواره فجر سرانجام اولین سیمرغش را برای بازی در نقش مکمل فیلم “شنای پروانه” دریافت. او امسال با ایفای نقش اصلی فیلم “بی رویا” به کارگردانی آرین وزیردفتری که فیلمی در ژانر معمایی است، به جشنواره فجر می‌آید.

پرینازدایزدیار

ایزدیار نیز سابقه چند دوره نامزدی سیمرغ در کارنامه دارد و برای بازی در فیلم “ابد و یک روز” برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اصلی شده است. او امسال با فیلم “ملاقات خصوصی” به کارگردانی امید شمس در جشنواره حضور دارد. این فیلم یک اثر عاشقانه است و طبق شنیده‌ها باید منتظر بازی‌های متفاوت و جذابی از بازیگران اصلی فیلم باشیم.

هوتن شکیبا

او برای بازی تحسین برانگیزش در فیلم “شبی که ماه کامل شد” موفق به دریافت سیمرغ شد. شکیبا امسال با فیلم “ملاقات خصوصی” ساخته امید شمس به جشنواره می‌آید. فیلم عاشقانه‌ای که می‌تواند فرصتی برای درخشش دوباره‌ی زوج اصلی داستان باشد.

امیر آقایی

امیر آقایی نیز تنها سیمرغش را برای بازی در نقش مکمل “شنای پروانه” دریافت کرد. او امسال با دو فیلم “بی مادر” ساخته مرتضی فاطمی و “خائن کشی” به کارگردانی مسعود کیمیایی در جشنواره حضور دارد. هر دو فیلم درام‌های اجتماعی هستند و امیر آقای نقش‌های اصلی را بر عهده دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.