رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شاهرودی: پرسپولیس بعد از آن همه حاشیه نیاز به برد داشت

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست مقابل استقلال در دربی ۸۶ به پیروزی مقابل الوصل نیاز داشتند.

 

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، رضا شاهرودی درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل، اظهار داشت: بعد از شکست در دربی مقابل استقلال، پرسپولیس از نظر روحی به هم ریخته بود و به یک برد نیاز داشت. من اعتقاد دارم پرسپولیس یک سر و گردن بهتر از تیم‌های دیگر ایرانی است. در هر محفل و جمعی صحبت بازی‌های خوب پرسپولیس است. اینکه ما با یک باخت از تیم محبوب‌مان ناامید شویم، قشنگ نیست و همه باید صبور باشیم. دیدیم که پرسپولیس مقابل الوصل خیلی خوب بازی کرد و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری بزند، اما همین که برد هم خوب بود،‌ چون بعد از این حاشیه‌ها پرسپولیس به چنین بردی نیاز داشت.

وی در واکنش به حرکت فرشاد احمدزاده پس از به ثمر رساندن گل اول مقابل الوصل که گوش‌هایش را گرفت، تصریح کرد: کاری به فرشاد ندارم، اما همه باید به هواداران احترام بگذاریم. برای هواداران پرسپولیس و استقلال این تعصبات و کری‌ها وجود دارد و طبیعی هم هست. نه تنها فرشاد احمدزاده، بلکه همه باید به هوادار احترام بگذاریم.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به بحث‌های مطرح شده در مورد نیمکت‌نشینی بازیکنانی مثل محسن ربیع‌خواه و محسن مسلمان و انتقادات از برانکو ایوانکوویچ، گفت: مربی شخصیت خودش را دوست دارد و دوست دارد که همیشه بهترین‌ها را گلچین کند. اینکه از لجبازی بخواهد تیمش ببازد، اول خودش زیر سوال می‌رود. هیچ‌ مربی‌ای نمی‌خواهد با باخت خودش را زیر سوال ببرد. مربی همیشه بهترین‌ها را گلچین می‌کند، اما نمی‌تواند ۱۲ بازیکن را انتخاب کند. به هر حال هر مربی‌ای اعتقاداتی دارد و برانکو هم در این دو سال برای پرسپولیس قهرمانی آورده است و تیم خیلی فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. سرمربی اول خودش و بعداً تیم را دوست دارد. من موضوع لجبازی برانکو را رد می‌کنم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.