رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شرایط بیمه بدنه ایران

شرکت بیمه ایران، یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده بیمه در کشور است. از خدمات این شرکت می توان به بیمه بدنه ایران اشاره کرد.

به گزارش اینتیتر، مزیت ها و شرایط منحصر به فردی که شرکت بیمه ایران برای بیمه گزاران خود تدارک دیده است باعث شده اند تا همواره از این شرکت بیمه استقبال گسترده ای صورت گیرد. شما بیمه گزار محترم، با خرید بیمه بدنه ایران می توانید از ویژگی ها و شرایط منحصر به فرد آن برخوردار شوید. در این محتوا به بررسی شرایط بیمه بدنه ایران و دلایل محبوبیت و استقبال از این بیمه نامه در کشور می پردازیم. پس ما را همراهی کنید.

پوشش های بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه ایران نیز مانند تمامی شرکت های بیمه دیگر، پوشش های اصلی و اضافی متعددی برای بیمه گزاران خود فراهم کرده است. در ادامه به بررسی این پوشش ها خواهیم پرداخت.

شرایط بیمه بدنه ایران

پوشش های اصلی بیمه بدنه ایران

پوشش های اصلی بیمه بدنه ایران شامل مواردی مانند وقوع حادثه، آتش سوزی، سرقت کلی خودرو یا بعضی از تجهیزات آن(مانند باتری خودرو) و… می باشد. در صورت وقوع حادثه هایی مانند تصادف، واژگونی، سقوط و… بیمه بدنه ایران موظف است خسارات وارد به خودرو شما را طبق سقف پوشش مالی پرداخت نماید. در صورت آتش سوزی و وقوع سرقت نیز بیمه بدنه ایران موظف است تمامی خسارات وارد شده به صاحب خودرو را به طور تمام و کمال، طبق شرایط مندرج در بیمه نامه جبران نماید.

پوشش های اضافی بیمه بدنه ایران

پوشش های اضافی در بیمه بدنه ایران بسیار کاربردی و خاص هستند. یکی از دلایل استقبال گسترده از بیمه، همین پوشش های اضافی کاربردی می باشد. برای مثال اگر وسایل سرقت شده از خودرو شما کمتر از ۲۰ درصد از قیمت کلی خودرو باشند می توانید با استفاده از پوشش های اضافی خسارت خود را جبران نمایید. پرداخت خسارت شکستن شیشه، بلایای طبیعی، نوسانات قیمت خودرو و قطعات آن، پاشیده شدن مواد رنگی و اسید به خودرو و… از دیگر پوشش های اضافی بیمه بدنه ایران به شمار می روند که شما می توانید با توجه به نیاز خود آنها را در بیمه نامه خود قید نمایید.

بررسی قیمت بیمه بدنه ایران

قیمت بیمه بدنه ایران با توجه به شرایط متفاوت متغیر است. در واقع یک مبلغ به عنوان مبلغ مبنا توسط سازمان بیمه مرکزی تعیین می شود و سپس شرکت های بیمه مختلف با توجه به شرایطی که برای بیمه گزاران در نظر می گیرند مانند تخفیفات مختلف، قیمت نهایی را طبق اصول و قوانین خود تعیین می کنند. تخفیفات بیمه بدنه ایران شامل موارد زیر می باشند:

۱. تخفیف عدم خسارت: این تخفیف مربوط به عدم رخ دادن حادثه منجر به خسارت در طی یک سال یا بیشتر می باشد. در صورت یک سال عدم خسارت ۲۵ درصد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت و به ازای هر یک سال بیشتر ۱۰ درصد به این مبلغ افزوده خواهد شد.

۲. تخفیف پرداخت یکجای حق بیمه: اگر شما بیمه گزار عزیز، تمامی حق بیمه خود را به صورت یکجا و نقدی پرداخت نمایید، شرکت بیمه ایران تخفیف خوبی برای شما در نظر خواهد گرفت.

شرایط بیمه بدنه ایران

۳. تخفیف خودرو صفر کیلومتر: در صورتی که خودرو خود را تازه خریداری کرده باشید.( کمتر از ۹۰ روز) می توانید از تخفیف خودرو صفر کیلومتر نیز برخوردار شوید.

۴. تخفیف های مناسبتی: شرکت بیمه ایران، با توجه به اعیاد مذهبی و سنتی مختلف یا آیین های ملی، تخفیفاتی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است که با استفاده از آنها می توانید قیمت نهایی بیمه خود را کاهش دهید.

به طور کلی مبنای قیمت بیمه بدنه ایران بر اساس شرایطی مانند ارزش خودرو، تعداد سیلندر خودرو، سال ساخت و نوع کاربری آن محاسبه و تعیین می شود. با توجه به این موارد یک قیمت کلی برای شما تعیین می شود که شما می توانید با تخفیفات مختلف قیمت آن را کاهش دهید.

روش های خرید بیمه بدنه ایران

خرید بیمه بدنه ایران به روش های مختلفی قابل انجام می باشد. شما می توانید بیمه بدنه ایران را به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری نمایید. در خرید حضور لازم است به یکی از نمایندگی های شرکت بیمه ایران مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه های مربوطه، بیمه بدنه خود را دریافت نمایید.

شرایط بیمه بدنه ایران

یکی از خدمات مهمی که شرکت بیمه ایران برای شما بیمه گزاران در نظر گرفته است. قابلیت خرید آنلاین یا اینترنتی بیمه بدنه می باشد. شما می توانید تمامی مدارک مورد نیاز خود را در سایت های مربوطه آپلود کنید و سپس با ارائه فیش پرداختی، بیمه بدنه خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید. همچنین می توانید هزینه های مربوط به بیمه بدنه خود را به صورت قسطی پرداخت نمایید.

استعلام بیمه بدنه ایران

به منظور ارائه و دریافت خدمات مربوط به استعلام بیمه بدنه ایران می توانید به نمایندگی های معتبر شرکت بیمه ایران مراجعه کنید. شما با مراجعه به سایت بیمه با ما یا دیگر نمایندگی های معتبر می توانید با وارد کردن شرایط خودرو خود، به استعلام بیمه اقدام نمایید.

دریافت خسارت از بیمه بدنه ایران

برای دریافت خسارت از بیمه بدنه ایران باید ظرف ۵ روز پس از وقوع حادثه به یکی از شعبات دریافت خسارت بیمه ایران مراجعه نمایید. در این شعبات با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم های مربوطه می توانید اقدام به تشکیل پرونده نمایید. سپس روند بررسی توسط شرکت بیمه و کارشناسان آن صورت خواهد گرفت و شرکت بیمه طبق نظر کارشناسان مربوطه، خسارت شما را پرداخت خواهد کرد.

پرفروشترین های بیمه بدنه ایران

همانطور که گفته شد، بسیاری از صاحبان خودرو برای بیمه خودرو خود، از بیمه بدنه ایران استفاده می کنند. طبق آخرین بررسی های صورت گرفته بیمه بدنه پژو ۲۰۷ و بیمه بدنه سمند از جمله پرفروشترین محصولات بیمه بدنه ایران به شمار می روند.

کلام آخر

با توجه به مطالب گفته شده، می توان نتیجه گرفت که شرکت بیمه ایران یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه بدنه می باشد. دلیل استقبال گسترده از خدمات بیمه بدنه ایران، پوشش های اضافی متنوع و تخفیفات گسترده این شرکت بیمه می باشد. شما بیمه گزار محترم، برای خرید، تمدید و استعلام بیمه بدنه ایران و قیمت آن می توانید به وبسایت بیمه باما (bimebama.com) مراجعه نمایید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.