شورولت K10 مدل ۱۹۸۴ با ویژگی‌های جالب و قیمت بالا!

دهه ۸۰ میلادی عصر طلایی حضور خودروها در فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون بوده است. از جمله این موارد می‌توان به کیت در نایت رایدر، فراری ۳۰۸ در مگنوم و… اشاره کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، اگرچه سریال فال گای نتوانست همان حس فرهنگی سریال‌ها و خودروهای دوره خود را تکرار کند اما رانندگی بازیگر آن با یک دستگاه جی ام سی سیرا K-2500 سیرا گرند واید ساید در اذهان باقی مانده است. هم‌اکنون حراجی برت جکسون یک نمونه کپی شده از وانت موردبحث را با قیمت ۹۹ هزار دلار به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید:

ایده کلی فال گای به یک ستاره هالیوودی مربوط می‌شد که درعین‌حال شکارچی اجیر شده هم بود. اگرچه این ایده از هیچ جنبه‌ای منطقی به نظر نمی‌رسد اما خب سریال یاد شده فرصتی برای خودنمایی خودروها و بازیگران بوده است. وانتی که در برت جکسون چکش حراج خورده است زندگی خود را به عنوان یک شورولت K10 شروع کرده است. دانشجویان دانشگاه خودرو و تعمیرات وینسنس این چالش را قبول کرده‌اند و شورولت را به جی ام سی سریال فال گای تبدیل کرده‌اند. در توضیحات حراجی آمده است که این پروژه چند سال پیش شروع شده است.

اما تغییرات خودرو شامل درب‌های کوچک در فضای بار بوده است. این یکی از ویژگی‌های بارز جی ام سی حاضر در فیلم بوده است. از دیگر تغییراتی که باعث شده‌اند وانت یاد شده به جی ام سی شبیه شود می‌توان به گارد جلو، وینچ سفارشی و چراغ‌های بالا سقف اشاره کرد. رنگ بدنه قهوه‌ای و بژ نیز مشابه همان وانت است. از نظر فنی باید گفت وانت یاد شده به پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری با چهار کاربراتور مجهز شده است. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق گیربکس ۳ سرعته اتوماتیک GM TH400 و جعبه انتقال دو سرعته NP208 به چرخ ها منتقل می‌شود. اکسل‌های جلو و عقب نیز بازنگری شده‌اند.

کابین این شورولت به رنگ قهوه‌ای روشن درآمده است که این ویژگی هم با مدل حاضر در فال گای هماهنگی دارند. حتی رادیو CB و آنتن ویژه نیز در خودرو دیده می‌شود. همراه این خودرو کلکسیونی از قسمت‌های مختلف فال گای، اتوگراف ها و اسباب‌بازی‌های متنوع ارائه شده‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.