رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شکوه منچستر را برمی گردانیم

منچستر یونایتد در سی و ششمین بازی خود در لیگ برتر انگلیس تیم برنتفورد را در خانه خود با نتیجه ۳-۰ شکست داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی،‌ در این بازی، کریستیانو رونالدو در دقیقه ۴۴ توانست دروازه برنتفورد را باز کند، اما داور با کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو که در این دیدار هم مثل همیشه عطش زیادی برای گلزنی داشت در دقیقه ۶۱ موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم شیاطین سرخ را در این دیدار به ثمر برساند.

در پایان این بازی، دوربین ها روی صورت کریستیانو رونالدو متمرکز بودند و جمله «من تمام نشده ام» را از زبان او شکار کردند. رونالدو پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحۀ فیسبوک و اینستاگرام خود نوشت:

«بار دیگر شاهد حمایت فوق العاده هواداران از سکوها بودیم. می خواهم از فرصت آخرین بازی این فصل در اولدترافورد استفاده کرده و از حمایت شگفت انگیز هواداران تشکر کنم، که فصل سختی را تحمل کردند و هرگز پشت ما را خالی نکردند. ممنونم. حمایت شما یک دنیا ارزش دارد و هدف ما این است که هر روز بهتر شویم، تا بتوانیم به چیزی که می خواهیم برسیم: شکوه منچستریونایتد!»

یونایتد دو بازی دیگر در لیگ برتر دارد که هر دو خارج از خانه انجام خواهد شدو این مسابقه آخرین بازی خانگی آنها به حساب می‌آمد.

با روی کار آمدن اریک تن‌هاخ روی نیمکت منچستر از فصل بعد، آینده رونالدو هم در این تیم نامشخص است. پیش از این گزارشهایی در خصوص احتمال جدایی و حتی بازگشت او به رئال مادرید نیز منتشر شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.