رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

صعود پرسپولیس قطعی شد

صعود تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ قطعی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

با وجود اینکه سرخ پوشان در این بازی شکست خوردند با ۱۲ امتیاز صعودش قطعی شد. امشب تراکتور دیگر نماینده ایران در گروه دوم مقابل پاختاکور با نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد تا با ۷ امتیاز در رده دوم بایستد.

با نگاه به تیم های رده دومی ۵ گروه غرب آسیا اگر پرسپولیس در بدترین حالت به الریان ببازد هم به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر صعود خواهد کرد. زیرا در گروه دوم به هیچ عنوان تیم دوم بالاتر از ۱۰ امتیاز نخواهد گرفت.

در گروه چهارم هم با توجه به بازی رودرروی السد قطر و النصر عربستان امکان اینکه هر دو بالای ۱۲ امتیاز بگیرند. وجود ندارد. در گروه اول هم الهلال ۷ امتیازی است و در صورت برد هر دو بازی صدرنشین می شود و تیم دوم این گروه احتمال دارد بیش از ۱۲ امتیاز شود.

در گروه سوم یعنی گروه استقلال هم می تواند تیم رده دومی بیشتر از ۱۲ امتیاز کسب کند و به عنوان تیم دوم برتر ۳ تیم برتر دومی به مرحله بعد صعود کند.

در نتیجه با این شرایط پرسپولیس در بدترین حالت با وجود باخت مقابل الریان صعودش به عنوان تیم سوم از ۳ تیم دوم برتر ۵ گروه غرب صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده است.

از طرفی با توجه به شکست دیشب قرمزها مقابل الوحده این تیم ده امتیازی شد و با توجه به دیدار آسان مقابل گوا در هفته ششم احتمال با ۱۳ امتیاز به کار خود پایان خواهد داد. با توجه به صعود احتمالی الوحده و شرایط فعلی جدول احتمال حذف یک تیم از بین استقلال، السد و الهلال وجود دارد که البته این بستگی به نتایج آینده این تیم‌ها نیز دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.