رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شرکت‌های پتروشیمی از ظرفیت‌های بالای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: شرکت‌ها برای تقویت امور رفاهی پرسنل خود می‌توانند با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح‌های حمایتی فرد حقیقی و اعتبار در حساب جاری مشارکت و همکاری کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دیدار با «سپهدار انصاری نیک» مدیرعامل شرکت پتروشیمی مرجان یکی از برنامه‌های سفر ۲ روزه دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک به بوشهر بود.

شمسی‌نژاد در این دیدار، با تأکید بر فعالیت بانک در حوزه قرض‌الحسنه تأکید کرد: بانک، قصد رقابت با بانک‌های تجاری را نداشته و مدیران شرکت‌ها در کنار بهره‌گیری از خدمات سایر بانک‌ها در حوزه وام کلان و خدمات مربوط به ضمانت‌نامه‌ها و وام ارزی، برای تقویت امور رفاهی پرسنل خود می‌توانند با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دو قالب طرح حمایتی فرد حقیقی و اعتبار در حساب جاری مشارکت و همکاری کنند.

در ادامه انصاری نیک نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه نگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کمک کردن به جامعه، به جای سودآوری است، امکان همکاری با بانک در زمینه پرداخت وام به کارکنان و انتقال حقوق پرسنل پتروشیمی مرجان به حساب شرکت در بانک وجود دارد.

کارکنان شرکت‌های فعال در حوزه پالایشگاه، پتروشیمی و انرژی عمدتاً در شرایط سخت کاری و آب و هوایی مشغول خدمت به جامعه هستند و خط مقدم توسعه کشور به شمار می‌روند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور یکی از سیاست‌های خود را حمایت از کارکنان این شرکت‌ها تعریف کرده است. در همین راستا این بانک حدود ۶۴۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان به کارکنان شرکت‌های فعال در حوزه انرژی مستقر در عسلویه پرداخت کرده است.
عمده وام‌های قرض الحسنه پرداخت شده در چارچوب ۲ طرح حمایتی فرد حقیقی و اعتبار در حساب جاری بوده که جزو طرح‌های اعتباری جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.