رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شود

مدیرکل نظارت بر کالا‌های فلزی و معدنی سازمان حمایت در نامه‌ای با عنوان درخواست تجدیدنظر در فرآیند پذیرش خودرو به مدیرعامل بورس کالای ایران اعلام کرده است که از عرضه خودرو در بورس کالا ممانعت شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای حسن الهیاری مدیرکل نظارت بر کالا‌های فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران نامه زده است که نظر به بند (۱) تصمیمات متخذه در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص کالا‌های مشمول قیمت گذاری پیشینی و با عنایت به اینکه افزایش قیمت انواع خودرو منوط به هماهنگی با ستاد تنظیم بازار است.

بیشتر بخوانید:

در راستای هماهنگی با وزارت متبوع و اقدامات نظارتی، دستور فرمایید از عرضه خودرو در بورس کالا ممانعت نموده و هرگونه اقدامی در این خصوص صرفا با هماهنگی و استعلام از دفتر صنایع خودروی معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت پذیرد.

در حالی که طی ماه‌های گذشته بسیاری از مسئولان، کارشناسان و نمایندگان مجلس، راه برون رفت صنعت خودرو از دور باطل و غیراقتصادی روند تولید، قیمت گذاری و قرعه کشی خودروسازان را استفاده از مکانیسم بورس کالا عنوان می‌کردند و در همین راستا گروه خودروسازی سایپا و گروه بهمن اقدام به پذیرش دو محصول در بورس کردند و همه در انتظار عرضه خودرو بر تابلوی معاملات بودند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.