عرضه رایگان بازی Death Stranding در اپیک گیمز استور

کاربران کامپیوتر می‌توانند بازی Death Stranding را برای مدت کوتاهی از فروشگاه اپیک گیمز به رایگان دریافت کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروشگاه اپیک گیمز بازی Death Stranding، نخستین محصول استودیو Kojima Productions را به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار داده است. این بازی تا ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه، ۵ دی به‌وقت ایران از اپیک گیمز استور قابل دریافت است. ارتقا Director’s Cut بازی دث استرندینگ نیز اکنون با ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد و گیمرها می‌توانند آن را تنها با قیمت ۴.۷۹ دلار خریداری کنند.

کوجیما پروداکشنز بازی Death Stranding 2 را در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ معرفی کرد و با فاصله‌ی کوتاهی از تولید اقتباس سینمایی Death Stranding خبر داد. درحال‌حاضر فروشگاه اپیک گیمز در میانه‌ی کمپین تبلیغاتی «ارائه ۱۵ روز بازی رایگان» قرار دارد که هر روز بازی متفاوتی را به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌دهد.

اپیک گیمز استور تاکنون بازی Bloons TD 6، بازی Horizon Chase Turbo، بازی Costume Quest 2، بازی Sable، بازی Them’s Fightin’ Herds، بازی Wolfenstein: The New Order، بازی Fallout Classic Collection، بازی Encased و بازی Metro: Last Light Redux را در این کمپین در اختیار کاربران قرار داده است.

هر یک از این آثار برای یک روز به‌شکل رایگان قابل دریافت است و پس از آن بازی رایگان دیگری جایگزین آن می‌شود. فروشگاه اپیک گیمز تا تاریخ ۲۹ دسامبر (۸ دی) یک بازی به کاربران هدیه می‌دهد. حراج تعطیلات آخر سال فروشگاه Epic Games نیز تا ۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۵ دی) ادامه خواهد داشت. این فروشگاه در طول این حراج یک کوپن تخفیف ۲۵ درصدی جهت خرید بازی‌هایی با مبلغ بیش از ۱۴.۹۹ دلار برای بازیکن‌ها در نظر گرفته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.