رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

عرضه هواوی P50 بار دیگر به تأخیر افتاده است

گفته می‌شود هواوی قصد داشت آخر ماه جاری میلادی کنفرانس رونمایی از سری P50 را برگزار کند، اما برگزاری این کنفرانس به تأخیر افتاده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، GSMArena می‌نویسد ممکن است عرضه‌ی سری هواوی پی ۵۰ (Huawei P50) باری دیگر به ‌تأخیر افتاده باشد. گفته می‌شود هواوی در ابتدا قصد داشت در پایان ماه جاری میلادی رویدادی برگزار و انتشار رسمی HarmonyOS 2.0 را اعلام کند. هواوی همچنین قرار بود در این مراسم نخستین گوشی‌هایی که به‌صورت پیش‌فرض با HarmonyOS 2.0 عرضه می‌شوند یعنی سری P50 معرفی کند.

بر اساس اطلاعات تأییدنشده، برگزاری مراسم هواوی تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۴۰۰) به تأخیر افتاده است. البته به ‌نظر می‌رسد هواوی نخواسته است انتشار هارمونی اواس را که جایگزین اندروید محسوب می‌شود به تأخیر بیندازد؛ به ‌همین دلیل شرکت چینی رسما تأیید کرد هارمونی اواس در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰) در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربران ویبو می‌گویند هواوی فعلا تصمیم دارد سری P50 را در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) معرفی کند. هواوی با مشکلات عظیمی در زنجیره‌ی تأمین مواجه شده است و به ‌همین دلیل امکان دارد دوباره شاهد تأخیر در عرضه‌ی گوشی‌های این شرکت باشیم. بر اساس شایعه‌ها، گوشی‌های سری P50 با حسگر یک اینچ IMX800 همراه می‌شوند.

پیش‌تر اعلام شده هواوی میت ایکس ۲ نخستین دستگاهی است که به نسخه‌ی باثبات HarmonyOS به‌روزرسانی می‌شود (این گوشی تاشدنی ‌اکنون دارای اندروید ۱۰ است). با درنظرگرفتن عقب افتادن عرضه‌ی P50، احتمال می‌رود یک تبلت به نخستین دستگاهی تبدیل شود که به‌صورت پیش‌فرض با HarmonyOS در دسترس قرار می‌گیرد. مدتی پیش میت پد پرو ۲ هواوی با این سیستم‌عامل در MIIT ثبت شده بود.

این تبلت هواوی که شماره ‌مدل WGR-AN19 و کدنام Wagner دارد، در چند جای دیگر نیز ثبت شده است. گفته می‌شود این تبلت دارای پردازنده‌ی پرچم‌دار کرین ۹۰۰۰ خواهد بود و در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل اول صفحه‌نمایش ۱۲٫۲ اینچ BOE و مدل دوم صفحه‌نمایش ۱۲٫۶ اینچ سامسونگ (احتمالا AMOLED) خواهد داشت. انتظار می‌رود میت پد پرو ۲ هواوی دارای فناوری شارژ ۴۰ وات باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.