رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

در این مطلب با عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران آشنا می شویم.

به گزارش اینتیتر، عطرلیلیوم معتبرترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه فروش عطر به صورت عمده در بازار تهران و بیش از ۱۰ سال به صورت خرده فروشی آنلاین در ایران است. عطرلیلیوم فقط عطر و ادکلن اصل از برندهای معتبر با بهترین قیمت به همراه ضمانتنامه اصالت کالا ارایه می‌کند.

معرفی فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم

خرید عطر و ادکلن اصل مهم ترین دغدغه خریداران اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی عطر لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر ادکلن و اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دو ستاره از وزارت صمت است و با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت می نماید.

این روزها به علت فراوانی فروشگاه های اینترنتی غیر معتبر و همچنین مارکت پلیس هایی مثل دیجی کالا و بامیلو و ایسام و ترب و ایمالز و… که فروشندگان گمنام در آن اقدام به فروش اجناس تقلبی می کنند مهم ترین دغدغه مشتریان خرید ادکلن اصل می باشد.

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

فروشگاه عطر لیلیوم فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر و سطح بالا به فروش می رساند و از فروش برندهای نامعتبر چینی و اماراتی مانند فرگرنس و جانوین و… خودداری می کند و حفظ سلامت مشتریان اهمیت بالاتری برای این مجموعه دارد.

فروشگاه عطر و ادکلن اصل لیلیوم

تلفن:۵۵۸۰۲۸۰۰
اینستاگرام عطر لیلیوم: liliomeperfume@

تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطرهای نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطرهای نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا همچنان کار خود را در زمینه عطرهای لوکس و گران قیمت گسترش دهد و از همه علاقه مندان در این زمینه دعوت به همکاری می کند. تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق می ورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

تخصص ما فروش عطر لوکس و دست ساز است

معرفی عطر نیش و لوکس

برند عطر نیش – Niche Perfume برندی است که به صورت تخصصی به تولید عطر میپردازد و به صورت کوتاه و مختصر میتوان تعریف زیر را ارایه کرد:

عطر های لوکس و دست ساز ( NICHE ) :

عطر های نیش که در مقابل عطرهای دیزاینری قرار دارند تولیدات محدودی دارند و این به این معنی است که کسانی که عطر های نیش را انتخاب می کنند به طور حتم رایحه های خالص تر، گرانتر و خاص تری استفاده می کنند که کاملا نسبت به عطر هایی که اکثر مردم استفاده می کنند متفاوت تر میباشد.

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

عطر های نیش همچنین بیشتر بر روی ارائه ی رایحه های اصیل و خالص و کمتر بر روی تبلیغات و بسته بندی تمرکز دارند. از دیگر خصوصیات عطر های نیش استفاده از کنستانتره غلیظ تری از مواد طبیعی است. عطر های نیش بسیار قبل تر از عطر های دیزاینری محبوب بودند و توسط خانواده ی سلطنتی استفاده میشدند. از نظر سازندگان عطر های نیش، بهترین تبلیغات برای آنها گزارشی است که مشتریان میدهند.

برند عطر و ادکلن نیش دارای ویژگی های زیر است:

  • تولید کنندگان آنها اغلب گالریهای کوچک و هنری ای هستند که بخشی یا تمام محصولات به صورت دست ساز تهیه و تولید می شوند.
  • بدلیل دلیل دست ساز بودن و نیز استفاده از مواد طبیعی و یا موادی که به سختی یافت می شوند قیمت بالاتری دارند
  • اغلب بر اساس یک احساس خاص ساخته می شوند و داستانی را روایت می کنند
  • در هر فروشگاه عطر و ادکلن یافت نمی شوند و بسیار کمیابند
  • اغلب بوهای یونیک و خاصی دارند که گذشته نبوده و یا روی یک نت خاص (مثل چب، عود. رز و ….) تمرکز دارند.

عطر نیش: طراحی یک عطر با الهام از دنیای پر رمز و راز موسیقی و هنر

تقریبا می توان گفت که پشت هر عطر نیش یک ماجرای پیچیده و جذاب هنری نهفته است. عطرساز از ویژگی های طبیعت برای طراحی یک عطر خاص و منحصر به فرد الهام می گیرد. چون برای خلق عطری از جنس طبیعت، باید از عناصر طبیعی در ساختار آن استفاده شود. از بوی تازگی علف وتیور گرفته تا رنگ بال پروانه و حس روح نواز نتهای موسیقی. عطرهای نیش دارای نت های متفاوتی هستند اما عمدتا تمرکز این نوع عطرها بر روی یک نت بیشتر است. در نهایت دانش عطر سازی در سایه الهاماتی از دل طبیعت به همراه هنری که با عناصر طبیعی تلفیق شده، پدیده ای به نام عطر نیش را خلق می کند.

عطر نیش محبوب در میان افراد سرشناس

در میان خانواده های سلطنتی میتوان به ملکه ویکتوریا و ملکه الیزابت اشاره کرد که هر دو از عطرهای دست ساز و اختصاصی که برای آنها تولید میشد، استفاده میکردند. عطر نیش در میان خانواده های سلطنتی بسیار پر طرفدار است به صورتی که این نوع عطر را به عنوان عطر سلطنتی می شناسند. به طور مثال عطرهای کرید در کاخ سفید بسیار محبوب هستند یا خانواده های سلطنتی عرب برند روژا را بسیار میپسندند.

تفاوتهای تولید و بازارریابی در برندهای عطر و ادکلن نیش

یکی از تفاوتهای اصلی روش تولید این شرکتها با غولهای دیزاینری مانند دیور در این است که طراح عطر نیش در این شرکتها کمتر به روندها و نظرسنجیهای عمومی توجه نشان داده و بیشتر کار تولید عطر را مانند یک اثر هنری بر اساس ذهنیت، داستان و ایده خودش طراحی و تولید میکند، به همین دلیل عطرهای این خانه ها اغلب خاص پسندتر بوده و کمتر مورد اقبال عمومی قرار می گیرند. از معروفترین برندهای ادکلن نیش این حوضه میتوان از موارد زیر نام برد:

creed- کرید | tauer-اندی تاور | amouage-آمواج | Xerjoff-زرجف-زرژاف | Serge Lutens-سرج لوتنس | Frederic Malle-فردریک مال

رقابت دیزاینرها و خانه های مد با برندهای نیش

بعضی از برندهای دیزاینر بزرگ جهت رقابت با شرکتهایی که در بازارهای نیش فعالیت می کنند خط تولید های جداگانه ای تحت عنوان “اختصاصی” و یا “ویژه” راه انداخته اند که بر روی همین بازارهای حاشیه ای تمرکز می کنند . از معروفترین این کارها می شود موارد زیر را نام برد:

  • Private Blend برند Tom Ford
  • La Collection Privée برند Dior
  • les exclsifs de chanel برند Chanel

در سالهای اخیر برخی از این خانه های مد در تولید محصولات خاص بسیار موفق بوده اند مانند تامفورد با ارایه کارهایی چون فاکینگ فابولوس و لاست چری.

توصیفی جالب و کامل از عطر نیش

جرارد کاما مدیر برند نیش آتلیه کلون در چند جمله کوتاه بسیار زیبا تعریف خود را بیان میکنه:

چیزی است متفاوت، چیزی است که شما در همه جا نمیبینید، کاملا نادر است. در مقابل یک عطر با تولید انبوه از یک برند مشهور. توسط احساسات الهام گرفته است. دست ساز است. ساخته شده با مواد نادر و کمیاب. به روش غیر معمول ساخته شده است. منحصر به فرد است.

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

من باور دارم که عطر شما بیانگر شخصیت شما، دوست داشتنهای شما و دوست نداشتنهای شما، احساسات شما و نحوه معرفی خودتان به جهان است. شما غیر معمول و ویژه هستید. آیا تا به حال در مورد آنچه که عطر شما از شما روایت میکند اندیشیده اید؟

فروشگاه عطر لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی عطر نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا به بررسی تخصصی و ارایه تک تک عطرهای نیش بپردازد. در این فروشگاه معمولا میتوانید عطرهای لوکس و کمیاب خود را با قیمتی مناسب بیابید. این فروشگاه سعی میکند جدیدترین و لوکس ترین کارها را به سرعت معرفی و در فروشگاه عرضه کند.

چرا خرید عطر و ادکلن از عطرلیلیوم؟

  • از اصالت کالای خود مطمین هستید.
  • بهترین قیمت نسبت به بازار در اختیار شماست.
  • کالای خود را سریع تحویل میگیرید.
  • تنوع بالایی از محصولات در اختیار شماست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظر
  1. عطر و ادکلن می گوید

    اطلاعات خوبی بود
    باتشکر

  2. ادکلن و عطر می گوید

    خیلی مچکرم از توضیحات خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.