رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

علت فوت آیلار حقی، دختر جوان تبریزی چه بود؟

آیلار حقی نامی است که اخیرا در میان کشته شدگان تجمعات اخیر در فضای مجازی منتشر شده است. اما علت فوت آیلار حقی، دختر جوان تبریزی چه بود؟

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ بیش از ۶۰ روز است که از فضای ناآرامی ها در کشور که به دنبال فوت مهسا امینی به وجود آمد، می گذرد. در ۳ روز اخیر نیز به دنبال فراخوانی که توسط کانال های ناشناس منتشر شد، تجمعاتی در برخی شهرهای کشور صورت گرفت. در این میان نام آیلار حقی به عنوان یکی از کشته شدگان تجمعات تبریز در فضای مجازی منتشر شد اما علت فوت آیلار حقی، دختر جوان تبریزی چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی درباره علت فوت آیلار حقی توضیحاتی را ارائه داده است و ارتباط فوت او با تجمعات اخیر را رد کرده است.

علت فوت آیلار حقی، دختر جوان تبریزی چه بود؟

بر اساس گزارش تسنیم، ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در خصوص جزییات حادثه ای که برای آیلار حقی اتفاق افتاده است گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه افتادن دختر جوان تبریزی به نام آیلار حقی در محل گود‌برداری جنب برج شهران تبریز از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در صحنه حضور یافته و با هماهنگی و دستورات ویژه دادستان عمومی و انقلاب تبریز و با شکایت خانواده متوفی تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی براساس وظایف ذاتی و قانونی تحقیقات لازم در این خصوص آغاز و تا این لحظه ۳ نفر از مرتبطین در این حادثه شناسایی و دستگیر، و تحقیقات پلیسی در حال انجام است که اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی از یک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.