فال ابجد روزانه ۱۵ دی ۱۴۰۱ شما چه می گوید؟

در این مطلب فال روزانه ابجد برای شما مخاطبان عزیز قرار داده ایم و به صورت روزانه به روزرسانی می شوند.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ فال ابجد به عنوان یکی از فال های پرطرفدار در میان عموم شناخته می شود. نحوه گرفتن فال روزانه ابجد مقداری سخت است و نیاز به آگاهی و شناخت از حروف ابجد و ارزش عددی آنها را دارد.

از ین رو، برای اطلاع از فال ابجد روزانه و نحوه گرفتن این فال پرطرفدار پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را از دست ندهید. در ابتدا توضیحی درباره این فال خواهیم داد و سپس فال روزانه خود را مشاهده خواهید کرد.

فال روزانه ابجد چیست؟

فال ابجد فالی است که بر اساس حروف ابجد گرفته می شود و به عنوان یکی از فال های قدیمی و پرطرفدار شناخته می شود.  گرفتن فال ابجد پیچیدگی های خاص خود را دارد و حساب و کتاب کردن حروف آن سخت به نظر می رسد. اما در این مطلب می توانید به راحتی فال روزانه ابجد خود را مطالعه کنید بدون اینکه دردسری برای حساب و کتاب آن داشته باشید.

پس از اینکه فال روزانه ماه تولد خود را مشاهده کردید می توانید از آموزش این فال هم در ادامه بهره مند شوید. با ما همراه باشید.

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ب ج ب

این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ج آ ‌آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

فال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : ج آ‌ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

فال ابجد روزانه متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ب ب د

طالع خوبی است و نیتت بر آورده می شود. به زودی از غمها رها میشوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت میدهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوبست. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی انشا الله.

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ب ج ب

این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال روزانه ابجد متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فال روزانه ابجد متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال روزانه ابجد متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

فال روزانه ابجد متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : ب د د

بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

حروف ابجد چیست؟

ابجد ارزش عددی هر حرف را در زبان عربی مشخص می کند. در واقع حروف ابجد روشی برای تنظیم حروف عربی است. حروف ابجد شامل حروف: الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ می شود. هر کدام از حروف نام برده ارزش عدد بین ۱ تا ۱۰۰۰ را دارند.

تقسیم بندی حروف ابجد

حروف ابجد در سه دسته بندی قرار می گیرند که به شرح زیر است:

  • ابجد کبیر
  • ابجد صغیر
  • ابجد وسیط

ابجد کبیر شامل هر ۲۸ حروف عربی به همراه ارزش های عدد ۱ تا ۱۰۰۰ می شود که بیشترین کاربرد را هم در حروف ابجد داد.

ابجد صغیر شامل حروفی میشود که از ارزش عدی ۹ به بالای ابجد کبیر را در بر گرفته باشند و تقسیم بر ۹ شوند.

ابجد وسیط شامل حروفی می شود که باقی مانده تقسیم ارزش ابجد کبیر بر ۱۲ باشد.

در ادامه جداولی از ارزش های عددی ابجد کبیر، صغیر و وسیط را مشاهده خواهید کرد.

ابجد کبیر

الف =۱ ب = ۲ ج = ۳ د = ۴ ه = ۵ و = ۶ ز = ۷ ح = ۸ ط = ۹
ی = ۱۰ ک = ۲۰ ل =۳۰ م = ۴۰ ن = ۵۰ س = ۶۰ ع = ۷۰ ف = ۸۰ ص = ۹۰
ق = ۱۰۰ ر = ۲۰۰ ش = ۳۰۰ ت = ۴۰۰ ث = ۵۰۰ خ = ۶۰۰ ذ = ۷۰۰ ض = ۸۰۰ ظ = ۹۰۰
غ = ۱۰۰۰ گ = ۲۰۰۰ چ= ۳۰۰۰ پ= ۴۰۰۰ ژ= ۵۰۰۰

ابجد صغیر

الف =۱ ب = ۲ ج = ۳ د = ۴ ه = ۵ و = ۶ ز = ۷ ح = ۸ ط = ۹
ی = ۱۰ ک = ۸ ل =۶ م = ۴ ن = ۲ س = ۶ ع = ۱۰ ف = ۸ ص = ۶
ق = ۴ ر = ۸ ش = ساقط ت = ۴ ث = ۸ خ = ساقط ذ = ۴ ض = ۸ ظ = ساقط
غ = ۴ گ = ۲ چ= ۳ پ= ۴ ژ= ۵

ابجد وسیط

الف =۱ ب = ۲ ج = ۳ د = ۴ ه = ۵ و = ۶ ز = ۷ ح = ۸ ط = ۹
ی = ۱۰ ک = ۸ ل =۶ م = ۴ ن = ۲ س = ۰ ع = ۱۰ ف = ۸ ص = ۶
ق = ۴ ر = ۸ ش = ۶ ت = ۴ ث = ۸ خ = ۰ ذ = ۴ ض = ۸ ظ = ۰
غ = ۴ گ = ۸ چ= ۰ پ= ۴ ژ= ۸

نحوه گرفتن فال روزانه ابجد

برای گرفتن فال از روی حروف ابجد نیاز است تا معادل عددی حروف را حساب کنید. برای تعبیر فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده شده است. ترتیب ماه هایی که فال ابجد بر اساس آن طالع بینی می شود عبارتند از:

  • حمل
  • ثور
  • جوزا
  • سرطان
  • اسد
  • سنبله
  • میزان
  • عقرب
  • قوس
  • جدی
  • دلو
  • حوت

مراحل گرفتن فال روزانه ابجد

مرجله اول

برای گرفتن فال ابجد ابتدا بایستی معادل عددی حروف نام شخص مورد نظر به همراه نام مادرش را محاسبه کنید و اعداد را با یکدیگر جمع کنید.

مرحله دوم: 

در این مرحله حاصل جمع اسم خود شخص را با حاصل جمع اسم مادرش جمع کنید.

مرحله سوم:

حال حاصل جمع را بر ۱۲ تقسیم کنید

مرحله چهارم:

باقیمانده این تقسیم عددی کمتر از ۱۲ می‌ شود و طالع فرد در این نقطه مشخص خواهد شد. هر کدام از اعداد باقی مانده با یک ماه برابری می کند. اگر باقیمانده تقسیم ۰ شد آن را متناظر با برج ۱۲ در نظر می‌ گیرید.

این نکته را در نظر داشته باشید که حروف «گ چ پ ژ» در عربی نیستند و برای معادل آنها می توانید از  حرف ج برای حرف گ، برای حرف ب برای حرف پ و برای حرف ز برای حرف ژ استفاده کنید.

تعبیر فال ابجد براساس ماه ها

۱. برج حمل

طالع بینی زنان در برج حمل: زنان این ماه در خانه داری و همسرداری بی نظیر هستند و رنگ سبز و روز پنجشنبه برای آنها بسیار خوش‌ یمن است.

طالع بینی مردان در برج حمل: مردان این ماه میانه خوبی با دروغ ندارد و بسیار خوش اقبال و قد بلند هستند.

۲. برج ثور

طالع بینی زنان در برج ثور: زنان این ماه دشمنان بسیاری دارند که نمی توانند به آنها آسیبی برسانند. آن بسیار زیبا و خوش اخلاق نیز هستند.

طالع بینی مردان در برج ثور: مردان این ماه چشم و دل سیر هستند و چشم به مال دیگر افراد ندارد. این مردان مقداری دمدمی مزاج هستند. خصوصیات  همچنین انگشتر فیروزه برای آن‌ ها بسیار خوش‌ یمن و مبارک است.

۳. برج جوزا

طالع بینی زنان در برج جوزا: زنان این ماه معمولا صاحب فرزندان بسیاری می شوند. معمولا دمدمی مزاج هستند و در کارشان همیشه حیران بوده و نمی‌ داند چه کار کند.

طالع بینی مردان در برج جوزا: مردان این ماه زود عصبانی می شوند اما مهارت بالایی هم در زود آرام کردن خود دارند.این مردان بسیار راز نگهدار هستند و از اسرار خود برای کسی سخن نمی گویند.

۴. برج سرطان

طالع بینی زنان در برج  سرطان: زنان متولد این برج میانه خوبی با قرض دادن و گرفتن ندارند. بیشتر بیماری‌ های زنان این ماه در دل و کمر‌شان است که باید بسیار از این اعضا مراقبت کنند.

طالع بینی مردان در برج سرطان: مردان این ماه در اوج ثروت و عزت هستند و بسیار زیرک و دانا هم هستند. یکی از ویژگی های آنها دیرباوری شان است.

۵. برج اسد

طالع بینی زنان در برج اسد: زنان برج اسد آتشین و خاکی هستند. این زنان عمر طولانی می‌ کنند و از خواهر و برادر شانس ندارند.

طالع بینی مردان در برج اسد: مردان این ماه بسیار نزد بزرگان اعتبار دارند و حرف هایشان پذیرفته می شود، اما خودشان به سختی حرف کسی را قبول می کنند مگر اینکه با روی خیلی خوش با آن‌ها صحبت شود. همچنین بسیار هم خوش‌ گذران هستند.

۶. برج سنبله

طالع بینی زنان در برج سنبله: زنان این برج بسیار خداترس هستند. این زنان از خویشاوندان‌ شان دور می‌ افتند. ولی در غربت مقاوم هستند.

طالع بینی مردان در برج سنبله: مردان متولد این ماه از سخن دروغ و مال حرام بدشانسی بسیاری می‌ آورند. فرزندان زیادی هم در طالع‌ شان هست. از حیوانات چهارپا مثل اسب و گوسفند شانس آورده و روز یکشنبه بسیار برای‌ آنها خوش‌ یمن است.

۷. برج میزان

 طالع بینی زنان در برج میزان: زنان متولد این ماه اهل راستگویی هستند و از دروغ بیزارند.. در میان مردم هم بسیار شناخته‌ شده و سرافراز هستند.

طالع بینی مردان در برج میزان: مردان متولد این ماه بهتر است با کسی شریک نشوند زیرا بسیار بدشانس هستند. انگشتر یاقوت برای آنان یمن بسیاری دارد. آنان در سن ۸ سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌ کند، اما اگر جان سالم به در ببرند تا ۸۰ سالگی به سلامت زندگی می‌ کنند.

۸. برج عقرب

طالع بینی زنان در برج عقرب: معمولا هیچ کس قدر زنان متولد این ماه را نمی‌ داند و همواره به این زنان دروغ و تهمت‌ های بسیاری می‌ بندند که البته آسیب و ضرری به آن‌ ها نمی‌ رساند.

طالع بینی مردان در برج عقرب: مردان متولد این برج به هر کس وفادار بمانند از همان کس ضربه می‌ خورند. برای این مردان انگشتر عقیق بسیار خوش‌ یمن است.

۹. برج برج قوس

طالع بینی زنان در برج قوس: زنان متولد برج قوس اگر در نمازشان سستی کنند بدشانسی بسیاری می‌ آورند. بهتر است که دعای چشم‌ زخم برای فرزندان‌ شان بگیرند، چون بسیار در چشم دیگران می‌آیند.

طالع بینی مردان در برج قوس: مردان متولد این ماه از خواهر و بردار نه خیری ببینند نه شری. ولی یک دوست خیلی وفادار دارند که از برادر به ایشان نزدیک‌ تر است. یک روز از یک هم‌سفر آسیب بسیاری می‌ بینند، ولی به خوبی می‌ توانند از پس آن بر بیایند.

۱۰. برج جدی

طالع بینی زنان در برج جدی: زنان متولد این برج بسیار خوشبخت می‌ شوند و از پدر، مادر، خواهر و برادران‌ شان به ایشان خیر بسیاری می‌ رسد. برای این زنان رنگ آبی و سبز بسیار خوش‌ یمن است.

طالع بینی مردان در برج جدی: مردان در این ماه تلاش بسیاری برای پول می‌ کنند، ولی حواس‌ شان باشد که به ایشان همانقدری می‌رسد که خدا مقدر کرده است. در عین حال بسیار دست و دل‌ باز هستند، ولی از قرض دادن شانس نمی‌آورند.

۱۱. برج دلو

طالع بینی زنان در برج دلو: زنان این برج بسیار زنان کوشایی هستند که بسیار غصه می‌ خورند. در سن چهل سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌ کند و اگر جان سالم به در ببرند عمر طبیعی خواهند داشت.

طالع بینی مردان در برج دلو: مردان متولد این برج بهتر است هیچ وقت ضامن کسی نشوند. این مردان مدتی از همسرشان دور می‌ افتند و رفیق نابابی در طالع‌ شان هست که هر چقدر بخواهند از این رفاقت دوری کنند نتوانند.

۱۲. هم برج حوت

طالع بینی زنان در برج حوث: زنان این ماه هم رزق و روزی بسیاری دارند و در خانه شوهر بسیار خوشبخت می‌ شوند. اما نه از دوست و نه از دشمن شانس نمی‌ آورد.

طالع بینی مردان در برج حوث: مردان این برج هم بسیار عاقل و باحیا هستند. ممکن است از حیوانات درنده به ایشان آسیبی برسد، اما نهایتا عاقبت به خیر می‌ شوند. یک دوست خوب هم دارند که فقط همین یک نفر با ایشان خوب است.

امیدواریم از مطالعه مطلب فال روزانه ابجد لذت برده باشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.