رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید کجا بروم

سرمربی تیم فوتبال استقلال به تمجید از عملکرد شاگردانش خود در مصاف با آلومینیوم اراک پرداخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. به خصوص در دقایق پایانی. در ۳۰ دقیقه پایانی، تیم من فوق‌العاده بازی کرد. از بازیکنانم ممنونم و این قهرمانی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم و امیدوارم این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بازیکنان ما در مرز آسیب‌دیدگی هستند

وی در ادامه افزود: چیزی که امروز برای خود من محرز بود این بود که با توجه به بازی مقابل سپاهان و فولاد، انرژی زیادی از تیم ما گرفته شده بود و برای بازی دادن به چند بازیکن از جمله صابر حردانی، تردید داشتیم. با این حال، او با وجود مصدومیت یک نیمه برای ما بازی کرد که از وی تشکر می‌کنم. بیشتر بازیکنان ما در مرز آسیب‌دیدگی هستند و باید در این دو بازی از آنها مراقب کنیم و این دو بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

روی پیشرفت تیمم حساسیت دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه تیمش در ۳۰ دقیقه پایانی بازی خوبی ارائه کرد و چرا از ابتدا به همین شکل بازی نکرد تا به گل برسد، گفت: شرایط بازی ایجاب می‌کرد و تیم آلومینیوم با سیستم ۱-۳-۶ بازی می‌کرد. لایه‌های دفاعی بسیار زیادی داشتند و ما سعی کردیم در نیمه دوم سیستم خود را تغییر بدهیم. تیم من هفته به هفته پیشرفت می‌کند و من روی این موضوع حساسیت دارم. اینکه یک تیم پیشرفت می‌کند، قابل تقدیر است و یعنی به اهداف‌مان رسیدیم. اگر خوش شانس بودیم، می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم، اما تیم آلومینیوم خیلی خوب و دونده بود و بازیکنانش زحمت کشیدند. به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید کجا بروم

مجیدی در واکنش به خبرنگاری که خود را به‌عنوان نماینده شبکه سه و برنامه فوتبال برتر معرفی کرد، اظهار داشت: من پاسخ فوتبال برتر را نمی‌دهم. شما چطور به خودتان اجازه می‌دهید و وقاهت‌تان در حدی است که عکس کاپیتان تیم من را از صفحه تلویزیون محو می‌کنید. من هیچ وقت پاسخ شما را نمی‌دهم. فوتبال برتر با چه رویی این کار را می‌کند؟ غفوری کاپیتان تیم من است و اجازه ندارید این کار را کنید. من نمی‌خواستم حرف بزنم و خیلی حرف هست که بگویم. اینکه چه نهادهایی فشار آوردند که در برنامه شما صحبت کنم، اما موافقت نکردم. اگر دوست داشتید بعداً توضیح می‌دهم. دوست دارم آخر فصل صحبت کنم و خیلی مسائل را بگویم، اما اینکه فشار بیاورید که باید به این برنامه بروید، نداریم. من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید، باید به این برنامه بروی و خواستم این را بدانید.

عامل موفقیت‌مان این بود که به خودی و ناخودی توجه نکردیم

وی درباره اینکه ابتدای فصل از بازگرداندن شخصیت به تیم استقلال صحبت کرده بود و خیلی‌ها صحبت او را جدی نمی‌گرفتند، اما سه هفته مانده به پایان فصل تیمش را قهرمان کرد، تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم به «خیلی‌ها» اهمیت نمی‌دهم. ابتدای فصل اینجا ۳۰-۲۰ خبرنگار بودند و الان تعداد شما پنج نفر هم نمی‌شود. هدف من خیلی‌ها نبودند، قبلاً هم گفتم و تمام تمرکزم را روی هدفی که داشتم، گذاشتند. بازیکنانم سهم عمده‌ای در این موفقیت داشتند و از تک تک آنها ممنونم. عامل موفقیت ما این بود که به خیلی‌ها توجه نکردیم و اصلاً به ناخودی‌ها کار ندارم و به ویژه خودی‌ها را می‌گویم که توجهی به آنها نکردیم و تمرکزمان را روی کارمان گذاشتیم. از کادرم و دستیارانم، آقایان مصطفوی، پین، نوشادی، مرتضایی، غلامپور و فرزاد تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند و به من کمک کردند. سهم عمده را در این موفقیت بازیکنان و مدیریت باشگاه دارند.

باید خیلی تلاش کنم تا مربی بهتری شوم

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه سهم خودش در این موفقیت و قهرمانی چقدر بوده است، گفت: من هنوز مربی جوانی هستم و اول کارم است. خیلی کار دارم و باید خیلی تلاش کنم تا مربی بهتری شوم.

مجیدی درباره اینکه سه بازیکن تیمش به تیم امید دعوت شده‌اند و حالا که این تیم فردا اعزام خواهد داشت و آیا بازیکنانش را در اختیار این تیم قرار خواهد داد یا نه، اظهار داشت: با هماهنگی با آقا مهدی (مهدوی‌کیا)، چون تیم امید به بازیکنانم احتیاج دارد، آنها را در اختیار این تیم قرار می‌دهم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.