رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فروش فوق‌العاده «فسیل»

باشگاه صد میلیاردی‌های سینمای ایران روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با رسیدن فیلم «فسیل» به گیشه ۱۰۰ میلیارد تومان رسما افتتاح شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از افکارنیوز، فیلم « فسیل » ساخته کریم امینی در ادامه رکودشکنی‌های خود در گیشه موفق شد، روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با رسیدن به گیشه ۱۰۰ میلیارد تومانی نام خود را به عنوان اولین عضو باشگاه صد میلیاردی‌ها در تاریخ سینمای ایران ثبت کند.

فیلم «فسیل» که اکران خود را از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در سینماهای کشورآغاز کرده است بعد از گذشت ۴۶ روز از اکران خود موفق شد به فروش صد میلیاردی دست پیدا کند. این فیلم با نمایش در ۵۳۵ سالن و در اختیار داشتن ۳۴ هزار و ۷۰۲ سانس بیش از ۲ میلیون و ۱۵۶ هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند.

فیلم فسیل با وجود راه یافتن به باشگاه صد میلیاردی‌ها ، در جدول پرمخاطب‌ها هنوز جایگاه مناسبی ندارد. این فیلم برای رسیدن به رکورد مخاطبان فیلم «هزارپا» باید ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر فروش کند.

فیلم فسیل سومین ساخته سینمایی کریم امینی است که به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و با بازی بهرام افشاری، هادی کاظمی، الهه حصاری، ایمان صفا و الناز حبیبی تهیه و تولید شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.