رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فروش فوق العاده ۳ محصول ایران‌خودرو از امروز

گروه صنعتی ایران‌خودرو هفدهمین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از امروز (سه‌شنبه) آغاز کرده و ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله ازفروش طبق روال اکثریت طرح‌های پیشین، سه روز (تا پایان پنجشنبه ۲۰ خرداد) ادامه دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، شانزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات این خودروساز پس از اعلام قیمت‌های جدید محصولات خودروسازان (مصوب شورای رقابت) با عرضه چهار محصول پارس TU۵، سورن پلاس، راناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک در روزهای ابتدایی ماه جاری اجرا شد.

اکنون هفدهمین مرحله این طرح‌ها از امروز (سه‌شنبه ۱۸ خردادماه) آغاز و تا روز پنج‌شنبه (۲۰ خردادماه) اجرا می‌شود. پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان مهلت ثبت‌نام، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. پس از اعلام اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت (https://esale.ikco.ir) و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز کنند.

ایران‌خودرو در این مرحله از فروش محصولات خود، سه محصول پژو پارس سال، پژو ۲۰۷i اتوماتیک با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربواتوماتیک را با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه کرده است.

لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو حذف شده است و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همچنان به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی و به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی و مصوبه کمیته خودرو، محدودیت‌های ثبت‌نام لحاظ خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به اختصاص تنها یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، الزام به ارائه گواهینامه رانندگی متقاضی، حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و تناسب شماره حساب (شماره شبا) و شماره تلفن همراه شخص متقاضی اشاره کرد.

همچنین امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود، کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد، گارانتی خودرو پس از پنج ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است، سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشتری و فک رهن تحویل مشتریان گرامی خواهد گردید و برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت‌نام میسر نخواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.