رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فیلم Smile 2 در دست ساخت است

پارامونت پیکچرز پس از امضای قرارداد چند ساله با پارکر فین برای ساخت فیلم‌های ترسناک، به‌دنبال ساخت فیلم Smile 2 است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، فیلم Smile که اقتباسی از فیلم کوتاه Laura Hasn’t Slept است، به موفقیت بزرگی در گیشه سال ۲۰۲۲ دست یافت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم ترسناک ساخته خواهد شد. هالیوودریپورتر اعلام کرد که پارامونت پیکچرز قراردادی چند جانبه و چند ساله با پارکر فین، کارگردان فیلم Smile برای کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم‌های ترسناک امضا کرده است و یکی از اولویت‌های اصلی آن‌ها ساخت فیلم Smile 2 است.

اما اکنون اطلاعات بیشتری جز اینکه انتظار می‌رود پارکر فین برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک لبخند ۲ بازگردد، در دسترس نیست. فیلم Smile که با بودجه‌ کوچکی در حدود ۱۷ میلیون دلار تولید شده بود، توانست بیش از ۲۱۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و به اولین فیلم ترسناک اورجینال از سال ۲۰۱۶ تبدیل شد که توانست بیش از یک هفته صدرنشین گیشه آمریکای شمالی بماند. سوزی بیکن، جسی آشر، کایل گالنر، کیتلین استیسی، کل پن و راب مورگان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Smile نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم Smile در ابتدا برای پخش از سرویس استریم پارامونت پلاس تولید شده بود، اما نمایش آزمایشی بسیار مثبت آن باعث تغییر استراتژی این فیلم ترسناک شد و در گیشه نیز این فیلم ترسناک عملکرد بسیار موفقی را ثبت کرده است. برایان رابینز، رئیس و مدیرعامل پارامونت در بیانیه منتشر شده گفت: «عملکرد بسیار موفق فیلم Smile گواهی بر فیلمسازی منحصربه‌فرد و تازه پارکر است و از اینکه او پارامونت را خانه خود انتخاب کرده است بسیار هیجان‌زده هستیم.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.