رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

 قابلیت‌های جدید اینستاگرام

اینستاگرام در حال توسعه قابلیت‌های جدیدی برای این شبکه اجتماعی است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های مزاحم برخی از مخاطبان خود را نبینند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،جین مانچون وانگ – یکی از متخصصان معروف و فعال در حوزه علوم کامپیوتر – به تازگی با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود در توییتر اعلام کرده است که شبکه اجتماعی اینستاگرام در آینده نزدیک می‌خواهد قابلیت‌های جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند.

به گزارش phonearena،شبکه اجتماعی اینستاگرام که این روزها به سختی در حال رقابت با اپلیکیشن اسنپ چت است، به نظر می‌رسد زود به زود قصد دارد با افزودن قابلیت و ویژگی‌های جدید و جذاب، نظر کاربرانش را بیشتر از پیش به خود جلب کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مورد درخواست کاربران اینستاگرامی بوده، امکان ساکت ( Mute) کردن برخی از مخاطبان و کاربران است که با ارسال و انتشار پست‌های مزاحم و پیاپی، برای برخی از کاربران مزاحمت ایجاد می‌کنند. اینستاگرام  این قابلیت را برای آن دسته از افرادی که قادر نیستند مخاطبان مزاحم خود را آنفالو (unfollow) یا مسدود ( Block ) کنند، به پلت‌فرم خود افزوده است تا دیگر پست‌های مزاحم را دنبال نکرده و مشاهده نکنند.

همچنین یکی دیگر از این ویژگی‌ها، واکنش به استوری (Story Reactions ) است که به گفته وی، از ماه‌ها پیش برای کاربران مکزیک به صورت آزمایشی فعال بوده است.

اما یکی دیگر از این قابلیت‌های جدید در حال توسعه توسط اینستاگرام، ویژگی اسلوموشن برای دوربین داخل اینستاگرام است که البته به نظر می‌رسد برای کاربران گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی اس ۹ و سونی مدل اکسپریا ایکس زد ۲ قابل دسترسی و استفاده نباشد.

اینستاگرام تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این گزارش‌های منتشر شده نشان نداده و رسما اطلاعات و جزئیات دقیقی را در این باره مطرح نکرده و به زبان نیاورده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.