قالیباف برنامه‌های خود را ارائه کرد

یک کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم به ارائه برنامه‌های خود تحت عنوان «دولت مردم» پرداخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف امشب در گفت‌وگو تلویزیونی با مردم در برنامه با دوربین که از شبکه یک سیما پخش شد،‌ گفت: من امروز قصد دارم درباره واقعیت‌ها و مسائل و مشکلات جامعه سخن بگویم. می‌خواهم از واقعیت‌هایی سخن بگویم که شاید امروز برخی از مسئولان دولتی امروز علاقه‌ای به شنیدن این مسائل نداشته باشند.

وی ادامه داد: امروز می‌خواهم از واقعیت‌ها سخن بگویم که مردم ما در رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در حاشیه هستند و در حوزه مسائل سیاسی نیز اگر در صحنه هستند، به صورت مقطعی حضور دارند.

قالیباف با بیان این که «مردم ما را از گردونه مسائل اقتصادی اخراج کرده و از فرهنگ کنار زده‌اند»، افزود: فرصت مناسب برای بروز استعدادها و استفاده از ظرفیت های مردم وجود ندارد. ۱۰ درصد جمعیت ما در فقر مطلق هستند و برای ابتدایی‌ترین موضوعات دچار چالش می‌شوند.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ما کشور ثروتمندی هستیم که از ذخایر و ظرفیت‌های زیادی برخوردار است. به عنوان نمونه، در انرژی‌های فسیلی اعم از گاز و نفت رتبه اول در جهان را داریم. ما یک درصد جمعیت جهان را دارا هستیم اما بر اساس آمارها پنج درصد ظرفیت‌های بزرگ را در کشور در اختیار داریم.

قالیباف خاطر نشان کرد: از سوی دیگر، کشوری جوان با نیروهای جوان فعال تحصیل‌کرده و بااراده هستیم و دیگر کشورها حسرت چنین ظرفیت بزرگی در منابع انسانی را دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.