رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قدردانی صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از بانک آینده

در نشست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که با حضور مدیرعامل این صندوق و جمعی از نمایندگان بانک‌ها برگزار شد، از بانک آینده نیز برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده، قدردانی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در این نشست، حسین مجاهدی نایب رئیس هیأت‌مدیره و معاون اعتبارات بانک آینده با اهدای لوح سپاس، مورد قدردانی قرار گرفت.

در متن این لوح آمده است: «خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات عظیم خداوندی است و مسند خدمت‌گزاری به مردم توفیق والاست و مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن‌را به‌عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام برمی‌دارد. قطعاً وجود مدیرانی با انگیزه در پیگیری امور خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر در مسند ادارات، نهادها و سازمان‌ها، خاص بانک‌ها همچون جناب‌عالی مایه خوشحالی ما خادمین شهدا و عزم ما در خدمت مضاعف و چند برابر خواهد شد. لیکن به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از زحمات و تلاش‌ها و همکاری صادقانه‌ای که در زمینه تخصیص و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده از سوی این نهاد در سال‌جاری داشته‌اید، نهایت تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. ان‌شا‌الله همواره سربلند و عزت‌مند باشید».

امیر حسینی رئیس اداره اعتبارات و محمدجواد خمامی مدیر گروه تسهیلات قرض‌الحسنه بانک آینده در این نشست حضور داشتند. هم‌چنین، به‌پاس زحمات، تلاش و همکاری‌های صادقانه همکاران این بانک، با اهدای لوح از مدیر گروه تسهیلات قرض‌الحسنه بانک آینده نیز قدردانی شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.