رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قرارداد ماسک با توییتر یکی از بزرگترین خریدها در تاریخ + اینفوگرافیک

ایلان ماسک پس از چند ماه شکایت توییتر بابت فسخ قرارداد، تغییر موضع داد و تصمیم و به خرید این شبکه اجتماعی گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از استاتیستا، بالاخره ایلان ماسک توییتر را می خرد یا نه؟ پس از ماه‌ ها رفت‌ و آمد بین توییتر و ایلان ماسک، که قرار بود در ۱۷ اکتبر در دادگاه با هم ملاقات کنند، این میلیاردر عجیب و غریب تصمیمش را عوض کرد.

ماسک که ماه ها تلاش می کرد از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود عقب نشینی کند، ظاهرا دوباره نظر خود را تغییر داد و اکنون آماده است تا به پیشنهاد اصلی احترام بگذارد و توییتر را با قیمت ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم خریداری کند.

هنگامی که یک پرونده SEC فاش کرد که ماسک در ۴ آوریل به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل شده است، به سختی کسی می توانست پیش بینی کند که او به خرید کل شرکت ادامه دهد. در آن زمان، فرض بر این بود که او احتمالاً به هیئت مدیره توییتر می‌پیوندد و سعی می‌ کند صدایش را از این طریق به گوش دیگران برساند.

با این حال، پس از از بین رفتن این گزینه، ماسک تصمیم خود را برای خرید این شرکت گرفت. اما چندی بعد ماسک با ادعای اینکه توییتر شیوع ربات‌ ها در پلتفرم خود را دست کم گرفته است، در ماه ژوئیه تلاش کرد از این معامله خارج شود، اما متوجه شد که شرکتی که قصد خرید آن را داشت از او شکایت کرده است.

همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، خرید برنامه ریزی شده ماسک یکی از بزرگترین خریدهای اهرمی در تاریخ خواهد بود.

مترجم: سحر سادات زمانی

اینفوگرافیک

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.