رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت جوراب چند؟

گزارش های میدانی نشان می دهد متوسط قیمت جوراب در سطح خرده فروشی ها ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان است، اما در فروشگاه های اینترنتی به ۲۵۰ هزار تومان هم می رسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، امروز سه شنبه، ۲۶ بهمن ماه مصادف با روز پدر است و سال‌هاست که به صورت شوخی یا جدی از جوراب به عنوان یک سمبل برای هدیه روز پدر یاد می‌شود.

در حال حاضر ارزان‌ترین جوراب مردانه بدون ساق حدود ٧٠٠٠ تومان است. اما متوسط قیمت جوراب ساق‌دار مردانه در سطح خرده فروشی ها ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان و زیرپوش مردانه ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.

البته گشتی در فروشگاه‌های اینترنتی هم نشان می‌دهد قیمت برخی جوراب‌های برندهای معروف خارجی تا حدود ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

در این میان مغازه داران می گویند هنوز هم جوراب و زیرپوش کادوی اصلی روز پدر است، هر چند امسال و سال های اخیر به دلیل مشکلات معیشتی بازار فروش جوراب و زیرپوش برای روز پدر هم مانند همه بازارهای دیگر کم رونق بوده است.

یکی از مغازه داران هم از افزایش نزدیک به دو برابری قیمت جوراب و زیرپوش نسبت به سال قبل خبر می دهد و می گوید مردم ترجیح می دهند با یک شاخه گل ارزان تر کادو تهیه کنند یا اگر پول بیشتری دارند حداقل پیراهن مردانه بخرند که بیشتر به چشم بیاید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.