قیمت گلکسی M02s سامسونگ رسما اعلام شد

قیمت گلکسی M02s حدود ۱۳۷ دلار (حدود ۴.۶ میلیون تومان) اعلام شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترنجی، سامسونگ روز گذشته با اعلام برنامه های خود برای عرضه این گوشی در هند، از Galaxy M02s رونمایی کرده بود. این شرکت اکنون گلکسی M02s را در نپال معرفی کرده و طراحی، مشخصات و قیمت آن را اعلام کرده است. این گوشی هوشمند جدید دارای صفحه نمایش بزرگ، باتری بزرگ و پردازنده اسنپدراگون است.

سامسونگ Galaxy M02s از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی TFT LCD با ناچ قطره طور Infinity-V با رزولوشن HD+ بهره می برد. همچنین به پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ ، ۴ گیگابایت رم ، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD مجهز شده است.

در قسمت عقب، این گوشی از یک دوربین سه گانه استفاده می کند که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی استفاده می کند. در جلو، گلکسی M02s دارای یک دوربین سلفی ۵MP با دیافراگم F2.2 است. این دستگاه در رنگ های سیاه ، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود.

از دیگر ویژگی های Galaxy M02s می توان به GPS ، ۴G LTE ، اسلات کارت دو سیم کارت ، Wi-Fi b / g / n / ac ، بلوتوث ۴.۲ ، پورت USB Type-C و جک هدفون اشاره کرد.

سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI به صورت پیش فرض روی این دستگاه ارایه می شود. انرژی این دستگاه با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. برای شارژ شدن هم از شارژر سریع تا ۱۵ وات پشتیبانی می کند.

قیمت گلکسی M02s در نپال ۱۵۹۹۹ NPR (حدود ۱۳۷ دلار) قیمت دارد. سامسونگ این گوشی را در ۷ ژانویه ۲۰۲۱ در هند معرفی می کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.