رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت گوشی‌های شیائومی یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

می ۱۱ اولترا یکی از گران‌ترین گوشی‌های شیائومی است که با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی نزدیک ۳۸ میلیون فروخته می‌شود. شیائومی ۱۲ پرو یکی دیگر از پرچمداران این برند است و نسخه ۲۵۶ گیگ آن را ۳۰ میلیون تومان می‌فروشند.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرارو، می ۱۱ اولترا یکی از گران‌ترین گوشی‌های شیائومی است که با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی نزدیک ۳۸ میلیون فروخته می‌شود. شیائومی ۱۲ پرو یکی دیگر از پرچمداران این برند است و نسخه ۲۵۶ گیگ آن را ۳۰ میلیون تومان می‌فروشند.

شیائومی ۱۲ نسخه ۲۵۶ گیگ را تقریبا ۲۴ میلیون می‌فروشند و خرید شیائومی ۱۲ لایت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آب می‌خورد. پوکو X5 پرو که یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار است ۱۴ میلیون تومان قیمت دارد و نسخه قبلی آن یعنی پوکو X4 پرو بین ۱۰.۵ تا ۱۲.۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

ردمی A1 پلاس را می‌توانیم یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار بدانیم که نسخه ۳۲ گیگ آن توانسته یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اقتصادی بازار باشد و کنار آن ردمی ۹A به‌عنوان یکی دیگر از مدل‌های اقتصادی بازار فروش خوبی را تجربه کرده است. با این حال از نظر فروشنده‌های موبایل ردمی نوت ۱۱، پرفروش‌ترین گوشی فعلی شیائومی در ایران است.

می ۱۱ اولترا درحال حاضر یکی از گران‌ترین گوشی شیائومی در ایران است و نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ آن در موبایل‌فروشی‌ها فروخته می‌شود. بین گران‌ترین گوشی‌های شیائومی می‌توانیم اشاره‌ای به Black Shark 5 Pro داشته باشیم که ذاتا یک گوشی گیمینگ به‌حساب می‌آید.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

 

مدل قیمت
Redmi Note 11 128+4 شش میلیون و ۷۰۰ تومان
Poco X4 Pro 5G 256+8 ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Redmi Note 11S 128+8 هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
Poco X4 Pro 5G 128+6 ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Xiaomi 12 Lite 256+8 ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Redmi A1 Plus 32+2 سه میلیون تومان
Redmi 9A 32+2 سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
Xiaomi X5 Pro 256+8 ۱۴ میلیون تومان
Xiaomi 12 Lite 256+8 ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Xiaomi 12 256+12
۲۴ میلیون تومان
Xiaomi 12 Pro 256+12 ۳۰ میلیون تومان
Mi 11 Ultra 512+12 ۳۸ میلیون تومان

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.