رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لاریجانی: در انتخاب وزرا هیچ بده بستانی نیست

علی لاریجانی اظهار کرد: در انتخاب وزرا هیچ بده بستانی بین دولت و مجلس نیست و وارد کردن کشور به این حواشی باعث غفلت از موضوعات اصلی می‌شود.


به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا ، رئیس مجلس شورای اسلامی که در همایش سراسری هیات‌های امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور سخن می‌گفت،‌ تصریح کرد: من در یکی از روزنامه‌ها دیدم که وزرا برای رسیدن به وزارت دست به دامان مجلس و بهارستان شدند و معاملاتی کردند و این اساسا خلاف واقع است. این موضوع بوده است که وزیر موفقی به بنده مراجعه کرده و اعلام کرده که نمی‌خواهد در دولت آینده باشد که آقای هاشمی وزیر بهداشت از این جمله افراد بود،‌ اما اینکه ما توصیه کنیم و معامله‌ای برای انتخاب وزرا باشد وجود ندارد و سطح روابط قوا در جمهوری اسلامی به این سطح نازل نیست.

وی افزود: کشور ما با وجود بسیاری از مشکلات به حواشی سیاسی مشغول است و ذهن مردم و مسئولان درگیری این حواشی است و این باعث می‌شود از اصل جا بمانیم. در حالی که باید از این حاشیه‌ها فاصله گرفت و به مسائل اصلی رسید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ارائه آماری از وضع اقتصادی و تولیدی گفت: رتبه رشد ناخالص داخلی ما در منطقه رتبه مناسبی نیست و در دنیا نیز بین ۱۹۱ کشور صد و هشتاد و چهارم هستیم. همچنین در تولید ناخالص داخلی در بین ۲۲ کشور منطقه ما رتبه چهاردهم را داریم و در بخش جذب سرمایه گذاری خارجی از ۱۸۲ کشور در جهان رتبه صد و شصت و دوم را دارا هستیم و در حمایت و جذب سرمایه گذاری به نسبت ۲۰ کشور دیگر منطقه رتبه نوزدهم را داریم، چرا که اصل ۴۴ و توجه به بخش خصوصی به درستی اجرا نشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.