رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لحظه رو در رو شدن جانی دپ و امبر هرد در دادگاه + ویدیو

در این ویدیو لحظه رو در رو شدن جانی دپ و امبر هرد در دادگاه را مشاهده خواهید کرد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ دادگاه جانی و دپ و امبر هرد، زوج مشهور هالیوودی که در سال ۲۰۱۷ از یکدیگر جدا شدند در حال برگزاری است. در جلسات جدید این دادگاه امبر هرد در جایگاه شاهد قرار گرفته است و از زاویه دید خود به روایت اتفاقات میان خود و جانی دپ می پردازد. او در جدیدترین جلسه این داداگاه، اظهاراتی مبنی بر کتک خوردن و مورد تجاوز فیزیکی قرار گرفتن در سالهای ازدواجشان را از جانب جانی دپ مطرح کرده است، در حالی که جانی دپ پیشتر این اظهارات را رد کرده و مدارکی معتبر در خصوص مورد خشونت قرار گرفتن خود توسط امبر هرد ارائه داده است.

روز گذشته نیز ویدیویی از لحظه رو در رو شدن جانی دپ و امبر هرد در دادگاه در فضای مجازی منتشر شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد. مطالب بیشتر در خصوص این دادگاه را می توانید در بخش بیشتر بخوانید ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

امبر هرد در خصوص اولین خشونت فیزیکی جانی دپ علیه خود در دادگاه اظهار داشت: جانی مشغول مصرف کوکائین بود و روی یک مبل با هم نشسته بودیم که پرسیدم. در جواب گفت فکر می‌کنی خنده دارد،؟ و به صورتم سیلی زد و دو بار دیگر هم تکرار کرد. من فقط خندیدم چون فکر می‌کردم دارد شوخی می‌ کند. خندیدم چون نمی‌ دانستم چه کار دیگری انجام دهم. فکر می کردم این باید یک شوخی باشد. نمی دانستم چه خبر است. فقط به او خیره شدم… می‌ دانستم که باید او را ترک کنم و این چیزی بود که قلبم را شکست. چرا که نمی‌ خواستم او را ترک کنم.

هرد در این باره ادامه داد که بعد از این اتفاق جانی زانو زده و بابت این اتفاق از او عذرخواهی کرده و همچنین گفته است که ترجیح می‌ دهم دستم را قطع کنم تا اینکه دست روی تو بلند کنم.

هرد همچنین بیان داشت که جانی دپ به دلیل حسادت او را متهم به خیانت کرده است. امبر هرد علاوه بر این اظهارات در خصوص خشونت های فیزیکی بیشتر جانی دپ صحبت هایی همراه با گریه داشت و به نقل از مضمون گفت او مرا به پنهان کردن کوکائین های خود متهم می کرد و سپس مرا مورد آزار جنسی و جسمی قرار می داد. همچنین اظهار داشت که جانی دپ پس از استفاده از الکل و مواد مخدر «فرد دیگری» تبدیل می‌ شود و یک بار هم او را به کشتن تهدید کرده است.

جانی دپ و امبر هرد

دادگاه جانی دپ و امبر هرد در چند هفته گذشته کاملا بر مدار صحبت های جانی دپ گذشته بود.  بسیاری از طرفداران این بازیگر پس از افشا شدن اعمال امبر هرد علیه جانی دپ ، مانند قطع کردن انگشت جانی دپ، ویس امبر در خصوص مورد خشنوت قرار دادن جانی دپ … و تایید صحت آنها از جانب امبر هرد، با جمع کردن امضا خواستار برکناری این بازیگر زن از فیلم آکوامن شده اند.

اما حالا که امبر هرد در حال ارائه اظهاراتی در خصوص جزییات بیشتر از زندگی مشترک خود و جانی دپ است باید صبر کرد و دید که این دادگاه چه سمت و سویی پیدا خواهد کرد. البته جانی دپقبل تراظهارات امبر هرد را در خصوص خشونت فیزیکی خود علیه امبر رد کرده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.