لغو توسعه بازی Battlefield Mobile توسط الکترونیک آرتز

شرکت الکترونیک آرتز تأیید کرد که توسعه‌ی بازی Battlefield Mobile را برای تمرکز روی نسخه‌های پولی مجموعه متوقف کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Electronic Arts تصمیمات مهمی در رابطه با فعالیت در عرصه بازی‌های موبایل اتخاذ کرده است. شرکت الکترونیک آرتز نه‌تنها تصمیم به پایان پشتیبانی از بازی Apex Legends Mobile گرفت، بلکه اعلام کرد که توسعه‌ی بازی Battlefield Mobile را نیز متوقف خواهد کرد.

نسخه موبایل بازی بتلفیلد از مدت‌ها پیش در دست توسعه قرار دارد و جزئیات و تصاویر انتشاریافته در فروشگاه Play Store نشان از عرضه آن در آینده نه‌چندان دور داشت. بااین‌حال شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که به‌دنبال تغییرات اخیر در برنامه‌های مجموعه بتلفیلد تصمیم به لغو توسعه بازی Battlefield Mobile گرفته است.

شرکت EA در بیانیه‌ای گفت: «ما تصمیم گرفتیم تا توسعه بازی موبایل بتلفیلد را متوقف کنیم. نظر به اینکه صنعت بازی‌ها تکامل یافته است و رویکرد ما برای ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه برای Battlefield پیشرفت داشت، تصمیم به تغییر مسیر گرفتیم تا تصویر ذهنی خود از این مجموعه را به بهترین نحو ارائه کنیم و انتظارات بازیکن‌ها را برآورده سازیم. ما کماکان متعهد به کشف پتانسیل‌های عظیم بتلفیلد هستیم. ما با تمام قوا روی تکامل بازی Battlefield 2042 کار می‌کنیم و مشغول پیش-تولید نسخه‌های آتی Battlefield در استودیوهای خود در سراسر جهان هستیم».

شرکت الکترونیک آرتز درکنار پشتیبانی از بازی Battlefield 2042 مشغول توسعه شماری از پروژه‌های بتلفیلد است که چند تیم نظیر استودیو Ridgeline Games و استودیو Ripple Effect روی آن‌ها کار می‌کنند. گزارش‌هایی نیز منتشر شده است که از آغاز کار استودیو DICE روی نسخه‌ی بعدی بازی بتلفیلد حکایت دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.