لیونل مسی و افت؟ شوخی می کنید!

لیونل مسی در سال ۲۰۲۱ عملکرد فوق العاده ای در لباس بارسلونا داشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، روند فوق العاده بارسلونا رد هفته های اخیر ادامه داشته و این تیم شب گذشته موفق شد با نتیجه درخشان ۱-۶ در خانه سوسیداد به برتری رسیده و فاصله چهار امتیازی خود با صدر جدول لالیگا را حفظ کند. لیونل مسی ستاره تیمش در آنوئتا بود که با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل نقش مهمی در کسب این سه امتیاز حساس ایفا کرد.

در ابتدا فصل و زمانیکه لیونل مسی در اوج قرار نداشت، بسیاری تصور می کردند دوران درخشان او در لالیگا به سر رسیده و حتی برخی معتقدند بودند به نفع بارسلونا است که این بازیکن را به فروش برساند. اما در سال ۲۰۲۱ و تقریبا از زمان جدایی جوزپ بارتومئو، آمار این ستاره آرژانتینی فوق العاده بوده است.

لیونل مسی در سال ۲۰۲۱ در لالیگا ۱۲ بار در ترکیب تیمش قرار گرفته، ۱۶ بار موفق به گلزنی شده و هفت پاس گل نیز ارسال کرده تا آمار گل های این فصل خود را به عدد ۲۵ برساند. لیونل مسی در حال حاضر با ۲۳ گل و چهار گل اختلاف با لوییس سوارز در صدر جدول گلزنان لالیگا نیز قرار داشته و در مسیر فتح یک پی چی چی دیگر قرار گرفته است. اما این تنها رکوردشکنی لیونل مسی در مسابقه دیشب نبود و او با قرار گرفتن در ترکیب بارسلونا، بالاتر از ژاوی و با ۷۶۸ مسابقه تبدیل به باسابقه ترین بازیکن تاریخ این باشگاه نیز شد

در این ۷۶۸ بازی، رکورد لیونل مسی کسب ۵۳۷ پیروزی، ۱۴۰ تساوی و تنها ۹۱ شکست بوده است. ستاره ۳۳ ساله بارسلونا ۵۱۱ در لالیگا، ۱۴۹ مسابقه در لیگ قهرمانان، ۷۹ دیدار در کوپا دل ری، ۲۰ مسابقه در سوپرجام اسپانیا، پنج بازی در جام باشگاه های جهان و چهار بازی در سوپرجام اروپا با لباس بارسلونا انجام داده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.