ماجرای رسوای اخلاقی پیرمرد سریال بازی مرکب چیست؟

او یونگ سو، بازیگر سریال کره ای پرطرفدار بازی مرکب متهم به آزار جنسی یک زن شد. اما ماجرای رسوای اخلاقی پیرمرد سریال بازی مرکب چیست؟

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ سال گذشته بود که یک سریال کره ای در شبکه نتفلیکس منتشر شد و در عرض چند هفته رکورد تعداد بینندگان تاریخ این شبکه را زد. بازی مرکب یا Squid Game سریالی ده قسمتی که داستان تلخ و زننده ای داشت. حال خبری از یکی از شخصیت های اصلی داستان این سریال منتشر شده است. خبری که نشان از رسوایی اخلاقی این بازیگر دارد.

ماجرای رسوای اخلاقی پیرمرد سریال بازی مرکب چیست؟

او یونگ سو، پیرمرد ۷۸ ساله داستان بازی مرکب به آزار جنسی یک زن در کره جنوبی در سال ۲۰۱۷ متهم شده است. براساس گزارش های خبرگزاری های کره جنوبی، یونگ سو هنگام بازجویی توسط مقامات، اتهامات علیه خود را رد کرد.

او یونگ سو درباره اتهام آزار جنسی چه گفت؟

این بازیگر اما در جایی اظهار داشته است که از این زن عذرخواهی کرده است و همچنین گفته است که این عذرخواهی نشان از اعتراف به گناه نیست.

یونگ سو در این باره بیشتر توضیح می دهد: «من فقط دست این زن را گرفتم تا مسیر اطراف دریاچه را نشانش دهم. او گفت که این کار ناراحتش کرده است و من عذرخواهی کردم. اما این بدان معنا نیست که من اتهامات را قبول دارم.»

با این حال، دادستان اعلام کرد که آنها شواهدی را برای اثبات ادعای آزار و اذیت وی به دست آورده اند و پرونده یونگ سو به دادگاه می رود.

شاکی این پرونده از سال گذشته و پس از شهرت سریال بازی مرکب پرونده اتهام علیه او یونگ سو را باز کرده است.

او یونگ سو بیش از ۵۰ سال است که در حرفه بازیگری فعالیت دارد و اخیرا برای بازی در سریال بازی مرکب برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.