رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ماجرای مهاجرت مازیار فلاحی و حضورش در شبکه من و تو چیست؟

حالا تلویزیون فارسی زبان من و تو، برنامه‌ای اختصاصی از مازیار فلاحی منتشر کرده که در آن، او و گروه اش به اجرای موسیقی و آثار پیشین اش می‌پردازند. برنامه‌ای که به اعتقاد فعالان رسانه‌ای و موسیقی احتمال عدم بازگشت او به ایران را افزایش داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرارو، هفته گذشته بود که مازیار فلاحی در یک برنامه زنده اینستاگرامی خبر از مهاجرت اش به آلمان داد. او در این برنامه یک بازه زمانی مشخص برای ماندن اش در این کشور اعلام نکرد، اما حضور ناگهانی اش در یک شبکه فارسی زبان باعث شد تا ادعای مهاجرت همیشگی اش سر زبان‌ها بیفتد.

مازیار فلاحی در این برنامه اینستاگرامی گفت که به تازگی موفق شده از اوکراین راهی آلمان شود و قرار است از این پس مسیر موسیقی اش را در این کشور دنبال کند. او سپس می‌گوید که فعلا در آلمان ماندگار است و قصد رفتن به کشور دیگری را ندارد. اما اشاره‌ای به بازگشت به ایران نمی‌کند.

البته او هنوز به شکل رسمی خبر مهاجرت همیشگی اش را تایید و یا تکذیب نکرده است.

با این وجود او پیش‌تر گفته بود که در آلبوم آخرش از ۱۲ آهنگ به ۱۱ آهنگ مجوز نداده اند و به همین علت از ایران خارج شده تا بتواند آزادانه اثر موسیقی خود را تولید و عرضه کند.

بیوگرافی مازیار فلاحی

مازیار فلاحی خواننده، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و ترانه سرا است و سال ۱۳۵۳ به دنیا آمده است. او به طور حرفه‌ای نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و هم زمان در مرکز آموزش‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند.

فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی او است. پس از آن در سال ۱۳۷۶ مجموعه داستان‌های کوتاهش را با نام «کلاغ – پاییزکودکی» منتشر کرد و در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ از کتاب ترانه‌های خود تحت عنوان «مجنون لیلی» رونمایی کرد.

از جمله کار‌های وی می‌توان به ساخت موسیقی متن، ترانه‌ها و خوانندگی فیلم‌های دو راه حل برای یک مسئله (به سفارش یونیسف)، مدرسه‌ای برای دیگران، نبش قلب، ققنوس (تلویزیون)، تیتراژ سریال لحظه دیدار (شبکه جام جم)، فیلم‌های به دنبال خوشبختی، دلواپسی، بی ستاره، سر سپرده، تیتراژ فیلم سینمایی دختران، سریال قلب یخی، فیلم سینمایی پروانگی اشاره کرد.

همچنین آلبوم قلب یخی اولین آلبوم رسمی موسیقی او است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.