رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ماموریت معروف برای رهبری والیبال

سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی سعید معروف را رهبری توانمند در هدایت ملی‌پوشان دانست که عملکرد او باعث پیشرفت قابل توجه والیبال ایران در جهان شده؛ به گونه‌ای که تیم ملی بزرگسالان کشورمان در ۱۰ سال گذشته موفقیت‌های تاریخی را در این رشته ورزشی کسب کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، FIVB در ابتدای این گزارش، معروف را هدایتگر تیم ایران به دوران طلایی نامیده و تاکید کرده که کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال در مسیری که خودش طراحی کرده، حرکت می‌کند: «معروف در مسابقات تیم ملی والیبال ایران، مهارت‌های دفاعی و حمله‌ای شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشته. مردی که از طریق توانایی در تنظیم برنامه‌ها و هدایت و رهبری درست، تیم ایران را به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل کرده و عملکرد او باعث افزایش تعداد علاقه‌مندان به ورزش والیبال در کشورش شده است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران همواره نمایش‌های خیره‌کننده و شگفت‌انگیزی داشته که میلیون‌ها طرفدار را حیرت‌زده کرده است. برخلاف تمام نابرابری‌ها، معروف با ساعت‌ها تلاش و تمرین تیم ایران را به بالاترین سطح قاره آسیا رساند و حالا ایران قطعا در میان برترین تیم‌های والیبال جهان قرار دارد.» فدراسیون جهانی در ادامه با تاکید بر این‌که معروف به رهبری خود در این تیم افتخار می‌کند از خرسندی او درخصوص این که سهمی در دوران طلایی والیبال مردان ایران دارد، صحبت می‌کند. FIVB به نقل از معروف می‌نویسد: «با نگاه به گذشته این دوران، به طور طبیعی یادآور خاطرات خوب و البته سخت خواهیم شد که نمی‌‌شود جزییات را از هم تفکیک کرد. اما از همه افرادی که در این مسیر از من حمایت کردند، قدردانی و تشکر می‌کنم.» در ادامه گزارش FIVB آمده است: «معروف اهل ارومیه است؛ شهری که در والیبال ایران شهرت زیادی دارد.

او راه دایی‌های خود را در والیبال دنبال کرده اما از بازی کردن در سایر ورزش‌ها مانند دوومیدانی، بسکتبال و هندبال نیز لذت می‌برد. مسیر معروف در والیبال ایران در سال ۲۰۰۱ با انتخاب شدن برای تیم جوانان آغاز شد و ۴ سال بعد به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و از سال ۲۰۱۲ به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های مختلفی حضور دارد؛ یعنی از زمانی که خولیو ولاسکو مربی افسانه‌ای سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود.» سایت فدراسیون جهانی ادامه می‌دهد: «معروف از آن زمان تیم ملی والیبال ایران را به پیروزی‌های بی‌شماری رسانده؛ از جمله قهرمانی مردان آسیا در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹. والیبال ایران در سال ۲۰۱۳ برای نخستین بار حضور در لیگ جهانی را تجربه کرد و نشان داد که تیمی مدعی در سطح جهان است و توانایی پیروزی بر تیم‌های قدرتمندی همچون ایتالیا و کوبا را دارد. ایران در سال ۲۰۱۴ در سطح یک لیگ جهانی در جایگاه چهارم قرار گرفت و برابر برزیل، ایتالیا و لهستان پیروزی‌های به‌ یاد ماندنی کسب کرد. معروف در آن سال به عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی انتخاب شد. کسب عنوان ششمی قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ در لهستان، کسب مدال‌های طلای مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸، صعود به المپیک برای اولین بار در سال ۲۰۱۶، تکرار آن در سال ۲۰۲۰ و کسب مدال برنز جام قهرمانان بزرگ قاره‌ها در سال ۲۰۱۷ از بزرگترین دستاوردهای سعید معروف است.

این بازیکن در حالی که به دنبال بهترین نمایش است، همچنان به ماموریتش برای رهبری تیم ملی والیبال ایران نیز ادامه می‌دهد.» در ادامه گزارش FIVB آمده است: «در تمامی این سال‌ها و پیروزی‌های متعدد تیم ملی والیبال ایران، سیدمحمد موسوی همیشه همراه معروف بوده و آن‌ها خاطرات مشترک بسیاری در والیبال با هم دارند. معروف همیشه با احترام از موسوی یاد می‌کند و این مدافع تیم ملی ایران را ستاره‌ای با استعداد و در کلاس جهانی می‌داند که بازیکنی بسیار مهم برای والیبال ایران محسوب می‌شود.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.