رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ماهیندرا در تعقیب ایران خودرو؛ فروش ۲۵ هزار خودرو در کمتر از یک دقیقه

ماهیندرا Scorpio-N ثابت کرد از محبوبیت بسیار خوبی در هند برخوردار است. بنابراین عجیب نیست که روند فروش این خودرو مختل شده.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، شاسی‌بلند ماهیندرا Scorpio-N نیامده ثابت کرد از محبوبیت بسیار خوبی در هند برخوردار است! این خودرو در همان ابتدای عرضه و در کمتر از یک دقیقه توانست رکورد ۲۵,۰۰۰ سفارش را ثبت کند. میزان استقبال از این خودرو به حدی بوده که گفته می‌شود وبسایت کمپانی بارها با اختلال روبرو شده است. ضمن اینکه بسیاری از خریداران بالقوه در ثبت سفارش ناکام باقی مانده‌اند. وضعیتی که بی تردید ما را به یاد شرایط ثبت نام قرعه کشی خرید محصولات ایران خودرو می اندازد.

ماهیندرا مدل جدید Scorpio-N را «پدر بزرگ شاسی‌بلندها» توصیف می‌کند. این خودرو از شاسی مستقل از بدنه بهره می‌برد و در حقیقت جانشین Scorpio محسوب می‌شود. در مقایسه با Scorpio این خودرو طراحی بروزتری دارد و تکنولوژی‌های بیشتری در آن استفاده شده است. ماهیندرا این مدل جدید را با موتور بنزینی و دیزلی و آپشن انتقال قدرت به هر چهار چرخ وارد بازار می‌کند.

بسته به تیپ سری اول از مشتریان Scorpio-N و آنهایی که جزو ۲۵ هزار نفر ثبت نام کننده هستند، چیزی بین ۱۵,۱۷۸ دلار و ۲۴,۶۷۳ دلار (۱۱.۹۹ لاخ الی ۱۹.۴۹ لاخ – هر لاخ معادل صد هزار روپیه) برای آن پرداخت می‌کنند. دلیل هجوم مردم به وبسایت ماهیندرا هم در اصل همین امر بوده است.

هنگام آغاز پذیرش سفارش مشتریان تنها در ۵۵ ثانیه ظرفیت ظرفیت تکمیل شده و تمامی ۲۵ هزار دستگاه موجود به فروش رسیده است. این امر در کنار بالا نیامدن سایت ماهیندرا اعتراض شماری از کاربران را در پی داشته است.

البته ثبت سفارش پس از تکمیل ظرفیت و بارگذاری مجدد سایت دوباره ادامه پیدا کرده و تعداد سفارشات در عرض ۳۰ دقیقه از ۱۰۰ هزار مورد فراتر رفته است. با تصمیم ماهیندرا افراد شرکت‌کننده در طرح پیش‌فروش باید ۱۸ هزار روپیه (معادل ۲۲۷ دلار) پرداخت می‌کردند. به عبارت دیگر این شرکت در عرض نیم ساعت ۲۲.۷ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است!

ماهیندرا با پذیرش بروز مشکلات فنی در سایت فروش، اعلام کرده زمان دقیق ثبت سفارش‌ها موجود است و ۲۵ هزار مشتری خوش‌شانس به ترتیب ثانیه‌ها و میلی ثانیه‌ها انتخاب خواهند شد!

بر اساس گزارش نشریه اتوکار هندوستان، ماهیندرا برای تایید نهایی سفارش با هر یک از برندگان قرارداد امضا خواهد کرد. نکته جالب اینکه برندگان امکان تغییر در سفارشات خود را خواهند داشت، البته برای این کار مهلت زمانی تعیین شده و قبل از ۱۵ آگوست باید نسبت به آن اقدام کرد.

ناگفته نماند تحویل سفارش خریداران ماهیندرا Scorpio-N از ۲۶ سپتامبر امسال آغاز می‌شود. کمپانی هندی پیش‌بینی کرده تا ماه دسامبر بیش از ۲۰ هزار دستگاه از این شاسی‌بلند جدید را تولید خواهد نمود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.