مخالفت با دولت به یک ژست سیاسی تبدیل شده است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که مخالفت با دولت به یک ژست سیاسی تبدیل شده است، گفت: مردم امروز به دقت رفتار و عملکرد نمایندگان جدید را رصد می‌کنند تا ببینند به چه میزان به وعده‌های انتخاباتی خود عمل می‌کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، علی بختیار نماینده سابق مجلس با اشاره به اخبار و وقایعی که طی آغاز به کار مجلس جدید تاکنون به وقوع پیوسته، عقیده دارد؛ برخی از نمایندگان فاقد هدف و برنامه تلاش می‌کنند با شعار و جوسازی برای خود کارنامه و عملکردی دست و پا کنند که با توجه به شرایط کنونی کشور دور از انصاف و منطق است.

نماینده سابق مردم گلپایگان و خوانسار اظهار داشت: مجلس محل قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد سایر دستگاه‌ها است و نمایندگان ابزار قانونی لازم را برای نیل به این اهداف دارند و نباید خارج از چارچوبهای رسمی و قانونی و با اتهام و ناسزا مسوولان را مورد خطاب قرار دهند و جامعه را بیش از پیش وارد بازی‌ها و جریان‌سازی های سیاسی بی‌حاصل بکنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: دغدغه امروز کشور رفع گرفتاری‌ها و معضلات ناشی از تحریم‌ها، کرونا، بازار سکه و ارز است و دولت با وجود انواع و اقسام دشمنان خارجی و مخالفان داخلی کاری از پیش نخواهد برد مگر در سایه همدلی و همکاری همه مسئولان و خدمتگزاران نظام. نمایندگان به جای ایجاد التهاب در مجلس و جامعه، برنامه راهبردی و کارشناسانه ارایه کنند تا به سود مردم و کشور باشد.

رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس دهم همچنین گفت: امروزه با توجه به گسترش وسایل ارتباطی کوچک‌ترین وقایع با بیشترین سرعت در سراسر جهان منتشر می‌شود و هر اظهار نظر موجی از انتقادات را متوجه افراد می‌کند که زیبنده یک نماینده مجلس نیست با ادبیاتی سخیف و دور از شأنیت جایگاه نمایندگی مردم با کسی سخن بگوید. مردم امروز به دقت رفتار و عملکرد نمایندگان جدید را رصد می‌کنند تا ببینند به چه میزان به وعده‌های انتخاباتی خود عمل می‌کنند.

بختیار در پایان ضمن امیدواری از بازگشت امید و نشاط به جامعه از مسئولان خواست تا به دور از بازی‌ها و جنجال‌های سیاسی بی‌حاصل، نهایت تلاش و همکاری را در تمامی سطوح مدیریتی کشور برای بازگرداندن جامعه به وضعیت ثبات و آرامش به کار بگیرند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.