رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مزدا ۳ برای خرید بهتر است یا هیوندای ولوستر؟

انتخاب یک خودرو از میان گزینه‌های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا‌که اغلب باید بانگاهی بلند‌مدت به ماجرا نگریست.

در این میان برخی هم هستند که با سرعت بیشتری خودرو خود را عوض می‌کنند. آنها نیز همیشه دوست دارند بدانند که خودروهای جدید کدام هستند و تفاوت‌ها و شباهت‌های آنها با خودرو کنونی‌شان چیست. در بازار رو‌به رشد خودرو ایران چه از نظر تنوع مدل و چه از نظر افزایش خریدار مساله انتخاب خودرو، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دنیای اقتصاد، در این صفحه سعی شده خودروهای مختلفی که از نظر قیمت یا قابلیت‌های فنی در یک کلاس قرار دارند با زبانی ساده با یکدیگر مقایسه شوند.‌ به‌‌گونه‌ای‌که در نهایت خواننده بتواند دید کلی درباره خودروهای کلاس‌های مختلف پیدا کند. در همین راستا سعی شده در هر شماره تنوع کلاس‌های قیمتی مختلف مدنظر قرار بگیرد تا صفحه «حق‌انتخاب» برای طیف بیشتری از مخاطبان کاربرد داشته باشد.

 

مزدا ۳ یا هیوندای ولوستر

این دو خودرو در بازار ایران توانسته‌اند جایگاه خوبی به‌دست آورند. البته مزدا ۳ در بازار بسیار موفق‌تر از ولوستر است که در حال حاضر نمونه هاچ بک آن به‌صورت صفر کیلومتر در بازار وجود ندارد.

هر دو خودرو از نظر طراحی زیبا بوده و امکانات خوبی دارند. موتور مزدا پر‌حجم‌تر و البته پر‌قدرت‌تر است. در شتاب‌گیری نیز به راحتی از پس ولوستر بر‌می‌آید، اما ولوستر خودرویی کم‌مصرف و البته کم استهلاک است که توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

موتور توربو آن برای رانندگی‌های اسپرت کاملا جواب می‌دهد. این خودرو به دلیل طراحی خاص و اسپرتی که دارد در اوایل حضور خود نتوانست در بازار موفق باشد اما این روزها نمونه‌های دست دوم آنها پر اقبالند.

فضای کابین هر دو خودرو مناسب است و البته صندلی‌های راحتی دارند اما قسمت عقب مزدا جای پای کافی برای سرنشینان قد بلند ندارد. خدمات پس از فروش هر دو خودرو مناسب است اما لوازم مزدا در بازار بیشتر یافت می‌شوند اگرچه قیمت بالاتری دارند.

از نظر امکانات و آپشن، هیوندای ولوستر شرایط بهتری دارد. در مقابل کیفیت سواری مزدا ۳ بر ولوستر برتری محسوسی دارد. این دو خودروی زیبا انتخابی کم مصرف و کم استهلاک هستند که در این میان ولوستر با داشتن سه در کمی خاص‌تر به نظر می‌رسد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.