برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش شهری سال ۲۰۲۲ + تصاویر

یک عکاس آماتور که در زمینه تبلیغات دیجیتال کار می‌کند، برنده جایزه عکاسی حیات وحش شهری سال ۲۰۲۲ برای تصویری که از دو کایوت در یک خیابان کم نور در حومه انتاریو گرفت، شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرارو، پلتفرم عکاسی آنلاین Picfair برندگان جوایز عکاسی حیات وحش شهری را برای سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. شرکت کنندگان عکس‌هایی را در زمان اعمال محدودیت‌های سفر ثبت کرده اند ارسال کرده و در نهایت برندگان معرفی شدند.

این مسابقه عکاسی رایگان بیش از ۶۰۰۰ عکس از عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر جهان دریافت کرد. عکس‌های ارسالی لحظات ثبت شده از حیوانات وحشی را در محیط‌های شهری مانند ملبورن، سانفرانسیسکو، لندن، تورنتو، میامی و … نشان می‌دهد.

در طول اوج همه‌گیری کرونا، حیات وحش راه خود را به مراکز شهری آرام پیدا کرد و از این فرصت برای کاوش در مناطقی استفاده کرد که قبلاً ممکن بود غیرقابل دسترس باشد. در همان زمان، این به عکاسان فرصتی داد تا صحنه‌های منحصر به فرد حیات وحش در مناطق شهری را ثبت کنند

مجموعه جوایز برنده کلی شامل یک کیت Nikon Z ۶II و ۲۴-۷۰ میلی متری، اشتراک مادام العمر Picfair Plus و چاپ قاب عکس ارسالی آن‌ها بود. به برندگان دسته بندی طیفی از لوازم جانبی عکاسی و جوایز دیگر اهدا شد.

اندرو اینتریسانو به گرفتن عکس دو کایوت در اواخر شب در خیابان‌های انتاریو کانادا برنده کلی مسابقات شد. نام این عکس «قرارِ شب» است و اندرو ابتدا فکر می‌کرد که ماشینش توجه کایوت‌ها را به خود جلب کرده است، اما به زودی دید آن‌ها توجه خود را به گروه دیگری از کایوت‌های زوزه‌کش در دوردست معطوف کردند.

اینتریسانو می‌گوید: پارک کردم، موتور را خاموش کردم و دیوانه‌وار با دوربین رفتم… با این حال، در عجله آن لحظه مجبور شدم دوربینم را زمین بگذارم و در صحنه غوطه‌ور شوم.

حیات وحش

حیات وحش

حیات وحش

حیات وحش

حیات وحش

حیات وحش

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.