مضحک ترین موبایل سال معرفی شد

خنده دار ترین موبایل سال معرفی شد. این گوشی مضحک متعلق به آینده است و با قیمت ۲۷۴۹ دلار به فروش می رسد.

به گزارش اینتیتر به نقل از کالاسودا، درواقع «هابل فون» آخرین تلاش کمپانی هنگ‌کنگی Turing است که تا ۲۰۲۰ راهی بازار نخواهد شد. تا جایی که برخی از کارشناسان این گوشی را مسخره و مضحک خوانده‌اند.

شاید بسیاری از شما نام این کمپانی را نشنیده باشید، اما این کمپانیِ در حال نابودی، گوشی جدیدی به نام هابل فون، برگرفته از نام تلسکوپ فضایی هابل آشکار ساخت که شاید بتوان گفت ۴ وسیله مختلف در یک محصول جمع‌آوری‌شده است.

اما این محصول چه ویژگی هایی دارد؟

نمایشگر دوگانه

قابلیت ضبط ویدئویی با لنز ۶۰ مگاپیکسل

دارای دو لنز ۱۲ مگاپیکسل

پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵

هر بخش از گوشی یک پردازنده و یک باتری جداگانه دارد

دارای دیتای ۵G

سیستم عامل انحصاری keplerian OS

قیمت این محصول احتمالا ۲۷۴۹ دلار خواهد بود.

جالب است بدانید بسیار بعید چنین گوشی‌های راهی بازار شود.

یکی از عجیب و مضحک ترین گوشی های سال های اخیر یکی از گوشی های نوکیا است درواقع هرکسی که در زمان معرفی این موبایل مسئول تصویب طراحی گوشی در کمپانی نوکیا بود، احتمالاً میانه‌ای با واژه «نه» ندارد؛ شاید هم توسط یک جادوگر طلسم شده بود. می‌پرسید چرا؟ دلیل اصلی این امر را می‌توان در ظاهر نامتعارف گوشی N-Gage جستجو کرد؛ تلفنی که هیچکس آن را نمی‌خواهد چرا که دارنده آن را صرفا یک گیمر بازی‌های ویدئویی جلوه می‌دهد.

نوکیا N-Gage به نظر می‌رسد حاصل وصلت یک گوشی هوشمند با یک کنسول بازی قابل‌ حمل باشد. هر چند نتیجه این ترکیب به نظر جذاب می‌رسد، اما در عمل چندان موفق از آب در نیامد و به یکی از شکست‌های تجاری نوکیا تبدیل شد.

اقدام عجیب دیگر نوکیا یک گوشی مربع شکل بود که گویی اختراع شده بود تا هیچکس متوجه نشود ماهیت این وسیله چیست! نوکیا ۷۶۰۰ در سال ۲۰۰۳ عرضه شد اما طراحی آن به قدری قدیمی و غیر جذاب بود که به نظر می‌رسید یک ترموستات دیجیتال از سال ۱۹۸۳ در دست کاربر است.

این دومین گوشی نوکیا با قابلیت استفاده از سیم کارت‌های ۳G بود و به ندرت دیده شد که کسی از این گوشی استفاده کند. طراحی برگ شکل آن و بدنه ضخیمش باعث شده بود که نگهداری این گوشی در دست، چندان راحت نباشد و مشتریانی که این گوشی را خریده بودند، احتمالاً به سرعت به خاطر ارگونومی ناکارآمد آن، از خرید خود پشیمان شدند.ش

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.