میانگین بینندگان ۵ اپیزود اول سریال «خاندان اژدها» چقدر بوده است؟

سریال «خاندان اژدها» که اولین سریال اسپین آف «بازی تاج و تخت» است، یک ماه پیش از شبکه HBO پخش شد. «خاندان اژدها» تاریخ خاندان تارگرین را ۲۰۰ سال قبل از «بازی تاج و تخت»، به نمایش می گذارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، ایان تفرقه‌انگیز فصل آخر «بازی تاج و تخت» منجر به نگرانی‌هایی در مورد اسپین‌آف‌های بعدی این سریال شد، اما تا به اینجای کار در مورد «خاندان اژدها» اینطور نبوده است. پخش اولین فصل این اسپین آف، مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و شبکه HBO، ساخت فصل دوم «خاندان اژدها» را به سرعت در دستور کار خود قرار داد. مخاطبان فصل ۱ «خاندان اژدها» در هر قسمت آن نوسان داشته اند، اما تعداد آنها قابل توجه بوده است.تعداد بینندگان سریال «خاندان اژدها» چقدر است؟

طبق گزارش Variety مخاطبان «خاندان اژدها»، در طول پنج قسمت اولش به طور میانگین ۲۹ میلیون بیننده داشته است. علاوه بر میانگین ۲۹ میلیون بیننده در هر قسمت، قسمت ۵ این سریال نسبت به قسمت قبلی، شاهد افزایش ۳ درصدی بینندگانش بوده است. نمایش قسمت اول «خاندان اژدها» توسط نزدیک به ۱۰ میلیون بیننده در همه پلتفرم ها مشاهده شد، قسمت دوم، ۱۰.۲ میلیون تماشاگر را به خود جلب کرد، اما قسمت سوم، شاهد کاهش قابل توجهی در بینندگان بود.

اکنون، پس از افزایش ۵ درصدی بینندگان قسمت چهارم، همراه با جهش ۳ درصدی آخرین قسمت پخش شده این سریال، به نظر می رسد «خاندان اژدها» بینندگان ثابتی پیدا کرده است که باید آنها را تا پایان فصل ۱ حفظ کند.تعداد بینندگان سریال «خاندان اژدها» چقدر است؟در نیمه راه فصل اول «خاندان اژدها»، اعداد نشان می‌دهند که این سریال، مخاطبان اصلی خود را در مقایسه با «بازی تاج و تخت» پیدا کرده است.

با این حال، در نیمه دوم این فصل، به دلیل جهش زمانی ۱۰ ساله در قسمت ۶، تغییرات عمده ای رخ می دهد و ستارگان جوان این سریال، مانند میلی آلکاک و امیلی کری، با اما دارسی و اولیویا کوک جایگزین می شوند. باید دید که «خاندان اژدها» پس از این تغییرات بزرگ زمانی و بازیگری، مخاطبان خود را حفظ می کند یا خیر.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.