رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نباید کرونا در جامعه عادی‌انگاری شود

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نباید کرونا در جامعه عادی‌انگاری شود، تصریح کرد: اگر در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی شود ممکن است بار دیگر شاهد شیوع این ویروس منحوس باشیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌ها، افزود: از مردم، متخصصان و کادر درمان به خاطر همکاری و همراهی در مقابله با کرونا تشکر می‌کنم و ضرورت دارد این تلاش و مراقبت در ایام تعطیلات نوروز نیز با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی ادامه یابد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود، تصریح کرد: اگر در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی شود ممکن است بار دیگر شاهد شیوع این ویروس منحوس باشیم.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سفرهای داخلی و خارجی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن اشاره کرد و گفت: برای ورود مسافر به کشور دریافت دو دُز واکسن و تست اطمینان‌بخش کرونا ضروری است.

رئیس جمهور افزود: اقامتگاه‌ها، سینماها و مراکز تجمع باید به سامانه‌های مصوب متصل باشند و با نهادهای نظارتی همکاری داشته باشند.

رئیسی با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی، پیشگیری و درمان در مبارزه با کرونا گفت: این ویروس مرتب تغییر شکل می‌دهد و سویه جدیدی از آن در گوشه ای از دنیا شیوع می‌یابد لذا مسوولان و کادر درمانی باید همیشه در آمادگی باشند.

رئیسی در پایان با اشاره به لطف خداوند به ملت ایران برای گذر از همه دشواری‌ها اظهار امیدواری کرد: مردم یک نوروز بانشاط را همراه با صحت و سلامت و نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مراقبت در تردد جاده‌ای سپری کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.