رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نجات گیشه با«قهرمان» و «گشت ۳»؟

۲ فیلم جدید اصغر فرهادی و سعید سهیلی شانس بالایی برای فروش خوب دارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خراسان، پس از روزهای سخت و سوت و کوری که بر سینماها گذشت، تیرماه امسال فیلم کمدی «دینامیت» ساخته مسعود اطیابی اکران شد و فروش خوبی را نسبت به دیگر فیلم‌ها تجربه کرد. اکنون با عبور از موج پنجم کرونا، واکسینه شدن مردم و بهبود اوضاع، دو فیلم مهم که هر دو شانس بالایی برای فروش خوب دارند، در راه هستند تا مردم در سالن‌های سینما فیلم را تماشا کنند و سینماها بار دیگر رونق بگیرند. طبق وعده سخنگوی انجمن سینماداران قرار است از اوایل آبان‌ماه دو فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی و کمدی «گشت ۳» ساخته سعید سهیلی روی پرده سینماها اکران شوند.

بازگشت اصغر فرهادی با «قهرمان»

یکی از پر سروصداترین فیلم‌های سینمایی در یک سال گذشته، «قهرمان» ساخته جدید اصغر فرهادی بوده است. فرهادی کارگردان خوش سابقه‌ای است و آثار او معمولا مورد توجه مخاطبان بوده. این کارگردان آخرین‌بار سال ۹۵ با فیلم «فروشنده» در سینماها حضور داشت و اکنون پس از گذشت پنج سال، با فیلم تازه‌اش یعنی «قهرمان» روی پرده سینما حضور خواهد داشت.‌ این فیلم امسال در جشنواره فیلم کن رونمایی شد و با دریافت جایزه بزرگ کن، این جشنواره را دست خالی ترک نکرد. علاوه بر این که فیلم از سوی تعدادی از منتقدان و رسانه‌ها مورد تحسین و توجه قرار گرفته، بسیاری از مخاطبان به اعتبار نام فرهادی به تماشای ساخته جدید او ترغیب می‌شوند، بنابراین پیش‌بینی می‌شود فروش خوبی در انتظار «قهرمان» باشد. حضور ستاره‌ای مانند امیر جدیدی نیز در دیده شدن فیلم موثر خواهد بود. «قهرمان» از پنجم آبان‌ماه به نمایش درمی‌آید.

اکران قسمت سوم یک کمدی پرفروش

اکران موفق کمدی «دینامیت» نشان داد، کمدی‌هایی که شانس گیشه به حساب می‌آیند می‌توانند کاملا تحت تاثیر شیوع کرونا قرار نگیرند و در گیشه شکست نخورند. «گشت ۳» یکی از کمدی‌هایی است که اکران آن در شرایط فعلی می‌تواند به رونق گیشه کمک کند. قسمت قبلی این فیلم سال ۹۶ اکران شد و حدود ۱۹ میلیارد فروخت و رکورد گیشه را در آن زمان شکست. اکنون پس از چهار سال قرار است ادامه این فیلم در قسمت سوم آن به نمایش دربیاید. حمید فرخ‌نژاد به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم در قسمت سوم غایب است و احتمالا امیر جعفری به عنوان بازیگر جدید «گشت ۳» به فیلم اضافه شده تا خلأ حضور فرخ‌نژاد کمتر به چشم بیاید. احتمالا غیبت این بازیگر در فیلم بی‌تاثیر نخواهد بود، اما بسیاری از مخاطبان به پشتوانه دو قسمت قبلی آن سراغ تماشای «گشت ۳» خواهند رفت. بهنام بانی، امیر جعفری، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی بازیگران اصلی فیلم هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.