نحوه مخفی کردن ایمیل های خوانده نشده در آیفون

در این مطلب به شرح نحوه مخفی کردن ایمیل های خوانده نشده در آیفون خواهیم پرداخت.

اینتیتر – مهتاب جهاندار؛ به همان اندازه که تلاش می کنیم و ایمیل هایمان را بالا نگه می داریم، گاهی اوقات آنها از ما جلو می افتند. ما آدرس ایمیل خود را ۵ سال پیش در یک سایت تصادفی قرار دادیم و از آن زمان تاکنون صدها ایمیل در هفته دریافت می کنیم.

چیزی بسیار ناراحت کننده در مورد نمایش نماد هزاران ایمیل خوانده نشده وجود دارد. گاهی اوقات، جابجایی برنامه از دید شما کمک می کند، اما حقیقت این است که می دانید ایمیل ها هنوز وجود دارند.

ما یک ویژگی فوق‌العاده جالب را کشف کرده‌ایم که این مشکل را از بین می‌برد و باعث می‌شود که نتوانید نشان قرمز دلهره‌آور را با تعداد زیاد پیام خوانده نشده مشاهده کنید.

اما این ویژگی به ایمیل ختم نمی شود، می توانید از آن برای مخفی کردن تعداد تماس ها و پیامک های خود نیز استفاده کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید آیفون و iOS 15 است. در اینجا همه چیزهایی که در مورد آن می دانیم آورده شده است.

نشان ها از بین رفته اند!

استفاده از این ویژگی آسان است و تعداد زیادی برنامه در آیفون شما وجود دارد که این ویژگی با آنها سازگار است.

۱)به تنظیمات آیفون خود بروید.
۲)به اعلان ها بروید.
۳)برنامه‌ای را که نمی‌خواهید نشان نشان دهد جستجو کنید.
۴)روی این برنامه کلیک کنید و نشان ها را پیدا کنید.
۵)برای خاموش کردن آن روی دکمه کلیک کنید.

وقتی این کار را انجام دادید، برنامه دیگر نشان هایی را با تعداد اعلان های شما نمایش نمی دهد. این هک کوچک شما را از اضطراب ناشی از داشتن پیام ها و ایمیل های نخوانده نجات می دهد.

اکنون وقتی قفل موبایل خود را باز می کنید، صفحه اصلی شما زیبا و مرتب می ماند. این راهی برای رفع آلودگی است، بدون نیاز به غربال کردن تمام اعلان ‌های شما.

پاکسازی آسان شد

تصور اینکه داشتن نشان ‌های بی ‌پایان، که همگی تعداد اعلان ‌های شما را نشان می ‌دهند، در بسیاری از برنامه ‌ها استرس ‌زا است، چندان چشمگیر نیست.

هر بار که قفل آیفون خود را باز می کنید با این موارد روبرو می شوید بسیار زیاد است، و امیدواریم که این ویژگی تا حدودی این اضطراب را کاهش دهد.

اگر به دنبال ترفندهای دیگر از آیفون جدید هستید، در جای مناسبی آماده اید. ما بهترین ترفندها را از اپل، از جمله محبوب ترین آیفون ۱۳ و موارد دیگر، داریم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.