رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نشست جهانی فیفا در دوحه آغاز شد

نشست جهانی فیفا با برپایی کارگاه‌های مختلف فوتبال در دوحه، پایتخت قطر آغاز شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، نشست جهانی ۳ روزه فیفا با هدایت سعود المهندی (نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا) و احمد احمد (رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا) و در حضور روسای فدراسیون‌های فوتبال کنفدراسیون‌های قاره‌ای شامل ۶۶ میهمان از جمله ایران، عراق، افغانستان، عمان، سوریه، چین، بوتان، نپال، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، بنگلادش، کره‌شمالی، پاکستان و ژاپن آغاز شد.

به گزارش الوطن قطر، در روز نخست نشست جهانی فیفا همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف فوتبال در هتل چهار فصل شهر دوحه از جمله آینده فوتبال، تورنمنت‌های حرفه‌ای و در راس آن جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شد و مورد بررسی قرار گرفتند. فیفا در روز نخست به حاضران این نشست اجازه داد تا نظرات خود را درباره بایدها و نبایدهای جام جهانی ۲۰۲۲ با توجه به نقایض دوره‌های قبلی این رقابت‌ها اعلام کنند.

کارگاه ارزیابی سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای نخستین‌بار مورد استفاده قرار گرفت و بررسی سطح فوتبال زنان نیز از دیگر فعالیت‌های روز نخست نشست جهانی فیفا در دوحه بودند.

گفت‌وگو درباره تاثیر مثبت نخستین‌دوره لیگ ملت‌های اروپا بر فوتبال و بسط آن به سایر کنفدراسیون‌های قاره‌ای میان میهمانان این نشست در هتل ۴ فصل دوحه صورت گرفت. این نشست که از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز شده بود ساعت ۱۷ به پایان رسید.

علاوه بر کارگاه‌های فیفا ۱۸ فدراسیون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز نشست مشترکی تشکیل دادند که در آن به مذاکره درباره انتخابات ماه آوریل ۲۰۱۹ میلادی پرداختند. سعود المهندی (قطر)، شیخ سلمان، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا که از سال ۲۰۱۳ میلادی عهده‌دار این سمت است و محمد خلفان الرمیثی از امارات ۳ نامزد ریاست این نهاد هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.