رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نقل و انتقالات استقلال آغاز شد | ساپینتو محشر می کند؟

در آستانه برگزاری دیدار فینال جام حذفی که آخرین بازی فصل ۰۲-۱۴۰۱ فوتبال کشورمان است لیست مهمی از سوی سرمربی استقلال به باشگاه ارائه خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، از باشگاه استقلال خبردار شدیم ساپینتو به محض پایان بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی لیست مازاد تیمش را که از قبل آماده کرده در اختیار مدیریت باشگاه قرار خواهد داد.

طبق اخبار درگوشی در باشگاه استقلال این اقدام برای سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به فصل نقل و انتقالات است و اگر تا آن روز اعلام نمی شود برای از بین نرفتن تمرکز تیمی استقلال برای بازی حساس با پرسپولیس است.

قرار است این لیست به مدیر باشگاه داده شود تا در رابطه با تسویه حساب یا انتقال قرضی برخی بازیکنان به تیم‌های دیگر اقدامات لازم صورت بگیرد. چرا که ظاهرا برخی از بازیکنان حاضر در لیست مازاد حداقل یک تا دو فصل با استقلال قرارداد دارند.

نکته دیگر در رابطه با ساپینتو و بحث قراردادش با استقلال این است که او همین حالا چند نفر از بازیکنان لیگ برتری را زیر نظر گرفته و گفته می‌شود به مدیر باشگاه گفته که چه افرادی را برای فصل آینده لازم دارد. باید دید نتیجه فینال جام حذفی تا چه اندازه روی موضوع تمدید قرارداد ساپینتو با استقلال اثرگذار خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.