نیسان جوک برای خرید بهتر است یا رنو کپچر؟ +تصویر

انتخاب یک خودرو از میان گزینه‌های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا‌که اغلب باید بانگاهی بلند‌مدت به ماجرا نگریست.

در این میان برخی هم هستند که با سرعت بیشتری خودرو خود را عوض می‌کنند. آنها نیز همیشه دوست دارند بدانند که خودروهای جدید کدام هستند و تفاوت‌ها و شباهت‌های آنها با خودرو کنونی‌شان چیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از دنیای اقتصاد، در بازار رو‌به رشد خودرو ایران چه از نظر تنوع مدل و چه از نظر افزایش خریدار مساله انتخاب خودرو، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

نیسان جوک برای خرید بهتر است یا رنو کپچر؟

نیسان جوک

این دو خودرو کراس اوور شهری هستند و در کلاسی قرار دارند که این روزها طرفداران زیادی دارد. نیسان جوک با موتوری پر‌حجم‌تر و البته قوی‌تر به بازار آمده است.

خودرویی که با اختلافی فاحش در شتاب‌گیری حریف را جا می‌گذارد. شاید به جرات بتوان گفت که از نظر فنی جوک در این کلاس همه چیز را به سود خود تمام خواهد کرد. اما وقتی به طراحی برسیم جوک کمی در تنگنا قرار می‌گیرد.

نیسان جوک

ظاهر این خودرو عام‌پسند نیست و برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای انتخاب خودرویی عجیب سوار بر دیگر همکلاسان آن شوند که طراحی ساده‌تری دارند. اما به هر حال این خودرو هم در زمینه امکانات و هم از نظر فنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کپچر ظاهری زیبا‌تر از جوک داشته و به دلیل آنکه زیر چتر خودروساز داخلی قرار دارد خدمات پس از فروش گسترده‌ای دارد و البته قیمت مدل فول آن از قیمت نیمه‌فول جوک کمی ارزان‌تر است.

نیسان نشان داده که در دراز‌مدت خودرویی کم‌استهلاک است. از نظر فضای داخلی هر دو خودرو شبیه هم هستند و برتری خاصی نسبت به هم ندارند. از این‌رو اگر خودرویی با خدمات پس از فروش گسترده، قیمت کمتر و البته ظاهری معقول‌تر می‌خواهید کپچر و اگر خودرویی با توان بالا و امکانات بیشتر می‌خواهید جوک بخرید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.