رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هزینه تعمیر آیفون‌های جدید چقدر است؟

اپل از همین هفته عرضه آیفون XR را به عنوان ارزانترین مدل در میان سری جدید موبایل هایش آغاز می کند اما قبل از آن هزینه تعمیر مدل‌های جدید را مشخص کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، بر این اساس اگر تحت پوشش سرویس خدماتی +AppleCare نباشید، تعمیر نمایشگر ۶.۱ اینچی با پنل LCD حداقل ۱۹۹ دلار هزینه خواهد داشت که به مراتب از هزینه تعمیر ۲۷۹ دلاری صفحه نمایش اولد آیفون XS و XS مکس کمتر است. در عین حال تعویض باتری مشابه دو مدل دیگر ۶۹ دلار برای کاربر تمام می شود.

به گفته اپل صدمات دیگر نظیر شکستن پنل پشتی شیشه ای برای کاربران گوشی مورد بحث ۳۹۹ دلار است در حالی که برای آیفون XS و XS مکس به ترتیب ۵۴۹ و ۵۹۹ دلار خواهد بود. سال قبل تعمیر این بخش از آیفون ۱۰ هزینه مشابهی در پی داشت.هزینه تعمیر آیفون XRهمه گجت های اپل به صورت پیش فرض از یک سال گارانتی و یک ماه خدمات تلفنی بهره می برند اما سرویس +AppleCare این مدت را برای دستگاه های مبتنی بر iOS به دو سال افزایش می دهد.

در صورتی که از قبل سرویس +AppleCare را تهیه کرده باشید، فارغ از نوع مدل گوشی هزینه تعمیر تا دو مرتبه به ۹۹ دلار کاهش پیدا خواهد کرد و تعویض نمایشگر هم در ازای پرداخت تنها ۲۹ دلار انجام می شود.

بهای تهیه این سرویس برای آیفون XR، هشت پلاس و ۷ پلاس برابر ۱۴۹ دلار است اما کاربران آیفون XS و XS مکس برای برخوردار شدن از این سرویس باید ۱۹۹ دلار پرداخت کنند که در قبال آن طی دو سال از زمان خرید تعمیرات موبایل تا دو بار با تخفیف مذکور صورت خواهد گرفت.

اپل پیش از این تخفیف های ۲۰ و ۴۰ دلاری را به ترتیب برای تعویض باتری آیفون ۶ و آیفون ۱۰ در نظر گرفته بود که در پایان سال جاری میلادی به پایان می رسند. در نهایت باید گفت که هزینه تعمیر آیفون XR نیز همانند قیمت این گوشی از دو مدل جدید دیگر مقرون به صرفه تر است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.