رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هزینه ساخت بازی Skull and Bones چقدر بوده است؟

عنوان Skull and Bones که توسط یوبی‌سافت (Ubisoft) در دست توسعه قرار دارد، روند تولید را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، این عنوان به دلایل مختلف تا به امروز چندین بار با تاخیر مواجه شده است. اگر چه این شرکت اعلام کرد در طی یک سال گذشته این عنوان مسیر بسیار خوبی را طی کرده، اما Kotaku اخبار متفاوتی را ارائه می‌دهد.

برای توسعه‌ی این عنوان بیش از ۱۲۰ میلیون دلار تا کنون هزینه شده است. برای اولین بار این بازی در اصل به عنوان یک بسته الحاقی بخش چند نفره‌ی بازی Assassin’s Creed Black Flag آغاز به کار کرد. سپس ایده‌ی کلی تغییر کرد و بنا بر گزارش Kotaku، بارها نام این پروژه تغییر کرده است. در ادامه پروژه حتی ماهیت PVE به خود گرفت.

یک توسعه دهنده‌‌ی سابق این بازی که نامی از اون برده نشده در مورد این عنوان گفت: «هیچ کس نمی خواهد اعتراف کند که این پروژه به حدی بزرگ است که نمی‌تواند شکست بخورد، اما مشکلات بسیاری در طی توسعه‌ی این عنوان وجود داشته است. عدم چشم انداز روشن، مدیریت غیرسازنده، بازسازی مجدد و چندین باره‌ی این بازی همه از جمله دلایل طول کشیدن روند توسعه‌ی این عنوان بوده است.این اثر همچنان در حال تکامل است.»

یوبی‌سافت بیانیه‌ای را برای پاسخگویی به سوالات Kotaku ارائه داد: «تیم توسعه دهنده‌ی Skull and Bones افتخار می‌کند که کار خود را در این پروژه انجام داده، زیرا آخرین به‌روزرسانی خود را برای تولید نسخه‌ی آزمایشی این محصول آماده کرده‌اند و در زمان مناسب به اشتراک خواهند گذاشت. هر گونه گمانه زنی‌های بی‌اساس در مورد بازی، فقط برای تخریب تیمی که بسیار سخت تلاش می‌کنند، منتشر می‌شود. در طول سال گذشته، ما تغییرات قابل توجهی در سیاست‌ها و فرآیندها، برای ایجاد یک سیستم کارآمد و جامع‌تر انجام داده‌ایم و تیم‌هایمان را قادر می‌سازیم تا بازی هایی را ایجاد کنند که تنوع دنیایی را که ما در آن زندگی می‌کنیم، خلق نمایند.»

همان‌طور که قبلا خبر آن منتشر شده است، بازی Skull and Bones در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس منتشر خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.