هزینه پخش آگهی ۳۰ ثانیه ای در مراسم اسکار چقدر است؟

پخش ۳۰ ثانیه آگهی بازرگانی در حین برگزاری مراسم اهدای جوایز آکادمی در سال ۲۰۲۱ حدود ۲ میلیون دلار هزینه دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ۳۰نما، این قیمت گزاف در حالی اعلام شده که آمار بینندگان اسکار و سایر مراسم در سال‌های اخیر با کاهش مواجه بوده. مراسم گرمی ۲۰۲۱ تنها ۸.۸ میلیون بیننده داشت و تا پایین‌ترین حد خود نزول کرد. گلدن گلوب ۲۰۲۱ نیز تنها ۶.۹ میلیون بیننده را پای تلویزیون نشاند و پایین‌ترین رکورد تاریخ خود را به ثبت رساند.

«ورایتی» گزارش داده است که اسکار سال گذشته ۱۲۹.۲ میلیون دلار از تبلیغات به دست آورد، و در سال ۲۰۱۹ شبکه‌ی ABC که متعلق به کمپانی دیزنی است از این تبلیغات ۱۱۴.۲ میلیون دلار کسب کرد.

در سال ۲۰۱۰ بینندگان مراسم اهدای جوایز اسکار به ۴۱.۷ میلیون می‌رسید اما این رقم در سال ۲۰۱۹ به ۲۹.۶ میلیون کاهش پیدا کرد. این گردهمایی همچنان پربیننده‌ترین مراسم اهدای جوایز در آمریکاست و کمپانی‌های بزرگی چون «ورایزن» حاضر به از دست دادن این فرصت نیستند. این کمپانی در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۳ میلیون دلار برای تبلیغات در این مراسم هزینه کرد و «رولکس» ۱۱.۳ میلیون دلار.

اسکار ۲۰۲۱ برای سومین سال متوالی بدون مجری ثابت اما به صورت حضوری و نه مجازی برگزار خواهد شد. «استیون سودربرگ» یکی از تهیه‌کنندگان مراسم است.

اسکار نود و سوم در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ از شبکه‌ی ABC پخش خواهد شد. فهرست کامل نامزدهای اسکار منتشر شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.