رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

همسر سابق ایلان ماسک می‌خواهد دندان‌ها و گوش‌هایش را شبیه خون آشا‌م‌ها کند

کلیر الیس بوچلر (Claire Elise Boucher) که با نام هنری گریمز شناخته می شود، موزیسین، خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی کانادایی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، او یکی از شرکای زندگی سابق ایلان ماسک است. این زوج در مدت زمان زندگی مشترکشان صاحب دو فرزند به نام های X AE A-XII و Exa Dark Sideræl شدند. اما این فقط نام فرزندانشان نیست که عجیب و غریب است. گریمز را می توان با صفت های مختلفی معرفی کرد، اما قطعا به عنوان کسی که از مد متعارف پیروی می کند، شناخته نمی شود.گریمز چه تغیراتی را در ظاهر خود به وجود آورده است؟این خواننده کانادایی سال گذشته از خالکوبی عجیبی که بر پشتش نقش بسته بود و «زخم های زیبای بیگانگان» می نامید را به همه نشان داد. این خالکوبی بخشی از برنامه گریمز برای تبدیل شدن به «پسا انسان» است.

حالا او به دنبال تغییرات بیشتری است. او می خواهد گوش های الف (Elf) مانند و دندان هایی شبیه خون آشام ها داشته باشد.گریمز چه تغیراتی را در ظاهر خود به وجود آورده است؟گرایمز به تازگی در توییتر خود طوفان فکری به راه انداخت و از دیگران خواست تا تغییرات چهره و ظاهری که برای او مناسب است را پیشنهاد دهند. او نوشت: «۲ سال پیش با یک جراح پلاستیک بزرگ برنامه‌ای ریختم تا اواسط دهه ۳۰ زندگی ام تغییراتی در ظاهرم ایجاد کنم، اما بعد فراموش کردم و هرگز به این فکر نکردم که باید چه کار کنم. شما فکر می‌کنید چه چهره و ظاهری برای من خوب است؟»گریمز چه تغیراتی را در ظاهر خود به وجود آورده است؟گریمز در توییت دیگری نوشت: «شخصاً، گوش‌های الف ها و دندان‌های خون‌آشام را بسیار متفاوت از مثلاً لیفت باسن یا عمل بینی می بینم، که در مورد آن بحثی وجود ندارد». گریمز در پاسخ به یکی از طرفدارانش که به او التماس کرد بینی اش را همان طور که هست نگه دارد گفت: «بینی من از ویژگی های اصلی من است، نگران نباشید، تغییر نمی کند».

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.